Aprilia af1

jaaman
Paikkakunta:
itä-uusimaa
Liittynyt:
16.9.2007 22:28

ViestiKirjoittanut jaaman » 25.5.2008 10:56

JerQQ kirjoitti:Nyt on AF1 tallissa :) Vuosimallia -89.

Onnittelut!Remontti alkakoon :-)
Meillä on siis vm-90 samanlainen,juuri hankittu.Pientä laittoo,mikä olikin odotettavissa,mutta kyllä siitä tulee vielä peli.Kyllä sillä on mukava päästellä,ajotuntumakin on kyllä mp-tasoa.
jaaman
Paikkakunta:
itä-uusimaa
Liittynyt:
16.9.2007 22:28

ViestiKirjoittanut jaaman » 25.5.2008 10:59

Oooops :-)
Viimeksi muokannut jaaman päivämäärä 5.6.2008 21:55, muokattu yhteensä 1 kerran
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 25.5.2008 16:34

jaaman kirjoitti:
jaaman kirjoitti:
JerQQ kirjoitti:Nyt on AF1 tallissa :) Vuosimallia -89.

Onnittelut!Remontti alkakoon :-)
Meillä on siis vm-90 samanlainen,juuri hankittu.Pientä laittoo,mikä olikin odotettavissa,mutta kyllä siitä tulee vielä peli.Kyllä sillä on mukava päästellä näin vanhemmitenkin,ajotuntumakin on kyllä mp-tasoa.
Se oli juuri huollettu ku ostin. Naapurilta ostin niin tietokin pitää paikkaansa.
Jee Jee
vílì_
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
6.12.2006 23:48

ViestiKirjoittanut vílì_ » 25.5.2008 19:15

Mikä moottoriöljy on sopivaa? Entäpä vaihteistoöljy?
Mikä sytytystulppa olisi hyvä? joku tietävä vois valistaa.
puukaasari
Pyörä:
Aprilia AF1 & Suzuki RG
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.5.2006 11:03

ViestiKirjoittanut puukaasari » 25.5.2008 19:25

vílì_ kirjoitti:Mikä moottoriöljy on sopivaa? Entäpä vaihteistoöljy?
Mikä sytytystulppa olisi hyvä? joku tietävä vois valistaa.


Voiteluöljyksi riittää mikä tahansa täyssynteettinen 2-tahtiöljy. Vaihteistoon laita jotain 2T transmission-öljyä. Sytystulpaksi vakio NGK10ECS.
Urheilu ilman moottoreita on aika vaatimatonta
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 25.5.2008 20:36

10 tulppaa ei kannata käyttään kun ei kierrokset normi ajossa ole koko ajan tehopiikin alueella. NGK.n 9 tulpat kestää eikä karstoitu.
puukaasari
Pyörä:
Aprilia AF1 & Suzuki RG
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.5.2006 11:03

ViestiKirjoittanut puukaasari » 25.5.2008 20:44

JGGA kirjoitti:10 tulppaa ei kannata käyttään kun ei kierrokset normi ajossa ole koko ajan tehopiikin alueella. NGK.n 9 tulpat kestää eikä karstoitu.


Oma pyöräni ei tuolla 9 tulpalla jaksanut kiertää loppuun asti vaan noin 2000 viimeistä kierrosta jäi uupumaan. Kun vaihdoin tuohon kymppiin niin nekin löytyivät ja nyt kiertää loppuun asti. Voi tietysti olla hieman pyörä- ja kuskikohtaista että kuinka käyttää kierroksia ym.
Urheilu ilman moottoreita on aika vaatimatonta
Jylpä91
Paikkakunta:
Hattula
Liittynyt:
1.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut Jylpä91 » 25.5.2008 21:07

no kyllä npm mulle sano että ei ysiä kannata laittaa laita 10 ja ei mulla karstotu yhtää tulppa, vaikka sisäänajobensatki oli mitä oli :)
3000 kilsaa ajettu ja kaikki lukemat näky viel männässäki
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 25.5.2008 23:00

9 oon aina luottanu :) ja kiertääkin aika tarkalleen 11 200 :)
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 25.5.2008 23:50

JGGA kirjoitti:9 oon aina luottanu :) ja kiertääkin aika tarkalleen 11 200 :)


offtopic: miks helv... toi mainos banneri menee just "omat viestit" valikossa noiden nimien päälle et kuka on viimeks kirjottanu topikkiin?!
nixa21
Liittynyt:
28.11.2005 21:37

ViestiKirjoittanut nixa21 » 26.5.2008 7:26

Kertokaapas nyt äkkiä ,että kun on tuommoinen mopon tehopuola af1:sessä niin pitääkö se puola maadottaa??
Kobudagod
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
24.5.2007 18:33

ViestiKirjoittanut Kobudagod » 26.5.2008 14:23

Mimmonen homma olis laittaa uudemman af1 tankki replicaan, vai meneekö heittämällä? Entäs renkaat?siis voisko laittaa uudemman af1 renkaat replicaan :D
>jon1<
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.1.2006 15:14

ViestiKirjoittanut >jon1< » 26.5.2008 18:35

Kertokaas paljo teillä on seosruuvi auki ku tuntuu et ei 9500 jälkee kakku riittäs
vílì_
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
6.12.2006 23:48

ViestiKirjoittanut vílì_ » 26.5.2008 19:04

Saattaiskohan joku täällä tietää mikä mulla on nyt tossa aprillipilassa..

Eli aina kun on ottanut pyörän tallista ja ajanut ~10km niin ei tahdo enää kestää käynnissä jos kierroksia on alle 4 000 . Tämän jälkeen kun on isoilla kierroksilla ajellut vähän aikaa niin se hyytyy.

Tämän jälkeen pääsee jatkamaan ajamista kun starttaa ryyppy päällä, mutta hyvin pian se hyytyy taas.

Tulpan vaihdoin tänään , eikä mulla oo enään mitään aavistusta mistä tää vois johtua. Toivottavasti joku tietää!!
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 26.5.2008 20:15

vílì_ kirjoitti:Saattaiskohan joku täällä tietää mikä mulla on nyt tossa aprillipilassa..

Eli aina kun on ottanut pyörän tallista ja ajanut ~10km niin ei tahdo enää kestää käynnissä jos kierroksia on alle 4 000 . Tämän jälkeen kun on isoilla kierroksilla ajellut vähän aikaa niin se hyytyy.

Tämän jälkeen pääsee jatkamaan ajamista kun starttaa ryyppy päällä, mutta hyvin pian se hyytyy taas.

Tulpan vaihdoin tänään , eikä mulla oo enään mitään aavistusta mistä tää vois johtua. Toivottavasti joku tietää!!


säädäppä kohoja niin että ainetta pääsee enemmän kaasariin ja tarkasta bensa raana että ei ole tukkoinen.