Sitähän muuten valitettiin aikanaan Derbi Sendan 125 Baja -mallista, jossa on siis tämä kiinalaisvalmisteinen täristelevä Hondan lisenssikone, kun Yamaha-koneinen Senda tuli markkinoille.
mikael34 kirjoitti:Tämä maksaa kuitenkin 2-3 kertaa vähemmän kun vastaavat niin eihän tätä nyt voi verrata suoraan. Onhan tuo keula jäykkä mutta jos asfaltilla ajelee niin eipä se mitään haittaa ja 200e voi ostaa jonkun hyvän käytetyn keulan. Viat mitä minulla on ollut niin kaikki on tulleet kasaus virheistä. Kyllä ainaki itse tällä enemmin ajan kun jollain 90-luvun enskalla.
E: nyt on lisätty pari uutta kuvaa käykää kommentoimassa
|auri kirjoitti:kersti91 kirjoitti:Eikös keulan ominaisuudet muutu öljyjä vaihtamalla.
Ai muuten: IDIOOTIT! Luulitteko saavanne täydellisen laitteen, joka muihin verrattuna maksaa 2-3 kertaa vähemmän ja tulee Kiinasta? Näissä vehkeissä on aina laatu-, suunnittelu- ja valmistusvikoja. Jos ei lenkkiavaimet pysy kädessä ja venttiilit säädöissä, ostakaa oikeasti kalliimpi laite. Nimim. kokemusta on, Mototin ensimmäinen Skyteam Enduro osoittautui myös suht sudeksi. Oma pysyi ajettavana.
Tuskin kukaan odotti tästä täydellistä laitetta, mut on se perkele jos vikoja tulee sitä mukaa kun ne huollossa kerkee korjaamaan. Ja eiköhän Dööbillä ja sillä toisella kaverilla lenkkiavain pysy kädessä ja näitä osaa ruuvailla, jotkut haluavat myös ajaa pyörillänsä.
Dayttoona kirjoitti:mikael34 kirjoitti:Tämä maksaa kuitenkin 2-3 kertaa vähemmän kun vastaavat niin eihän tätä nyt voi verrata suoraan. Onhan tuo keula jäykkä mutta jos asfaltilla ajelee niin eipä se mitään haittaa ja 200e voi ostaa jonkun hyvän käytetyn keulan. Viat mitä minulla on ollut niin kaikki on tulleet kasaus virheistä. Kyllä ainaki itse tällä enemmin ajan kun jollain 90-luvun enskalla.
E: nyt on lisätty pari uutta kuvaa käykää kommentoimassa
Totta, uusi on aina uusi.
mikael34 kirjoitti:Tämä maksaa kuitenkin 2-3 kertaa vähemmän kun vastaavat niin eihän tätä nyt voi verrata suoraan. Onhan tuo keula jäykkä mutta jos asfaltilla ajelee niin eipä se mitään haittaa ja 200e voi ostaa jonkun hyvän käytetyn keulan. Viat mitä minulla on ollut niin kaikki on tulleet kasaus virheistä. Kyllä ainaki itse tällä enemmin ajan kun jollain 90-luvun enskalla.
E: nyt on lisätty pari uutta kuvaa käykää kommentoimassa
Ongelma:se keula on kuin kaks rautatankoa.RRacer kirjoitti:mikael34 kirjoitti:Tämä maksaa kuitenkin 2-3 kertaa vähemmän kun vastaavat niin eihän tätä nyt voi verrata suoraan. Onhan tuo keula jäykkä mutta jos asfaltilla ajelee niin eipä se mitään haittaa ja 200e voi ostaa jonkun hyvän käytetyn keulan. Viat mitä minulla on ollut niin kaikki on tulleet kasaus virheistä. Kyllä ainaki itse tällä enemmin ajan kun jollain 90-luvun enskalla.
E: nyt on lisätty pari uutta kuvaa käykää kommentoimassa
Ei ole itellä mikilonia, mutta eikös se näin ole, että parempi se kova keula kuin LIIAN pehmeä.
...uskallan väittäää että ne sebacikki oli 100kertaa paremmat ku nämä wnb. air-cell usd.-Tuksu- kirjoitti:varmaan aika hyvä vetää endoo sillä ihan oikeesti mielummin ku jollai drd limited sebacilla