TM 125cc

Emperor
Pyörä:
Tm&Pv
Paikkakunta:
kaltsila.
Liittynyt:
22.6.2008 17:06

ViestiKirjoittanut Emperor » 30.4.2010 15:19

Muistaakseni 4k eukkoja pitää maksaa etukäteen ennenkuin tilaus lähteekään. Näin ainakin Ensode puhu, vaikka ostikin Moto-klinikalta.
Höpinää tötteröön!
RealTaste
Pyörä:
Husaberg fs650 -04
Liittynyt:
3.6.2008 23:12

ViestiKirjoittanut RealTaste » 3.5.2010 0:39

tämmöne kysymys et mite nuo kotarin vanteet et meneekö suoraa vai pitääkö puslilla leikkiä tai jotai jarru/hammas ratas adapterejä? yms. kertokee toki :D
seeimu
Pyörä:
250 nelkku Temmeli
Liittynyt:
13.4.2009 19:29

ViestiKirjoittanut seeimu » 3.5.2010 10:11

aika samanlaisethan ne on kotarissa.. mulla ei oo ainaskaa temmin navat, taitaa just olla kotarista, että yks tosi ohut prikka on takana jarruadapterin ja sen holkin välissä.. eessä on sit joku oma adapteri levylle..
RealTaste
Pyörä:
Husaberg fs650 -04
Liittynyt:
3.6.2008 23:12

ViestiKirjoittanut RealTaste » 3.5.2010 17:22

onko missään myynnissä sellaista etujarrulevy adapteria kotarin vanteeseen?
seeimu
Pyörä:
250 nelkku Temmeli
Liittynyt:
13.4.2009 19:29

ViestiKirjoittanut seeimu » 5.5.2010 17:28

kattelin niin nuo vanteet saattaa olla ostettu symoticiltä, koska siellä on just noita moradeja ja noi on sitte ilman värityksiä ostettu.. kandee sieltä kysyy että löytyskö! valmiit vanteet on noin etu:400-500e ja taka 500-600e, ja tietty kumit siihe päälle..
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 5.5.2010 17:33

mulla rexfelgenin vanteet omille navoille kasattuna yhteensä 600e sieltä ja kehät mustat
toni*
Pyörä:
vaihtuu melkein joka toinen kuukausi :)
Paikkakunta:
seinäjoki/ilmajoki
Liittynyt:
20.3.2007 15:52

ViestiKirjoittanut toni* » 5.5.2010 20:08

ittekki tilasin omille navoille ja makso 590e
3,5/5,0
jjjoni93
Pyörä:
yamaha dtr
Liittynyt:
29.3.2009 16:09
Tm vrx

ViestiKirjoittanut jjjoni93 » 19.5.2010 14:12

paljos tommosessa vm94 tm Wrx on heppoja ;)
'Monk3y'
Pyörä:
Dt125
Paikkakunta:
Hämeenkyrö/Ylöjärvi
Liittynyt:
29.2.2008 14:32

ViestiKirjoittanut 'Monk3y' » 19.5.2010 19:37

Paljos tuollasessa -00 vuoden TM VRX:ssä on männänvaihtoväli? Onko tuossa sama kone kun uudemmissa TM EN pyörissä, eli sopiiko samat koneen osat keskenään? Kuinkas usein (h) pitää alakerran remppa tehä?
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 19.5.2010 19:39

'Monk3y' kirjoitti:Paljos tuollasessa -00 vuoden TM VRX:ssä on männänvaihtoväli? Onko tuossa sama kone kun uudemmissa TM EN pyörissä, eli sopiiko samat koneen osat keskenään? Kuinkas usein (h) pitää alakerran remppa tehä?

ihan yhtä usein kuten muissaki kisaenskoissa, männänvaihto 40-100h ja alakerran remppa vissii siinä 200-250h paikkeilla
'Monk3y'
Pyörä:
Dt125
Paikkakunta:
Hämeenkyrö/Ylöjärvi
Liittynyt:
29.2.2008 14:32

ViestiKirjoittanut 'Monk3y' » 19.5.2010 21:16

Mites tuo kulutuspuoli? Minkä kokonen tankki, ja kuinka paljon sillä ajaa?
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 20.5.2010 8:07

'Monk3y' kirjoitti:Mites tuo kulutuspuoli? Minkä kokonen tankki, ja kuinka paljon sillä ajaa?

tankin kokoo en tiiä mutta alle 10l, tankillisella ajaa sen 65-100km riippuen miten siitä kaasua käyttää
Escalator
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
12.5.2006 19:29

ViestiKirjoittanut Escalator » 20.5.2010 23:56

Ei ole matkapyora joten kaiken se ottaa mita sille antaa.

Tankki n.8 litraa.
It's a fine line between life and death. Dare to walk on that line?
Caliber93
Pyörä:
Derbi GPR
Paikkakunta:
kerimäki
Liittynyt:
31.3.2008 18:30

ViestiKirjoittanut Caliber93 » 25.5.2010 16:34

http://www.nettimoto.com/tm/cross/942168 mitäs tuollasen ostossa kannattas huomioida? onko tuo kone sama kun uudemmissa?
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 25.5.2010 18:19

Caliber93 kirjoitti:http://www.nettimoto.com/tm/cross/942168 mitäs tuollasen ostossa kannattas huomioida? onko tuo kone sama kun uudemmissa?

ulkonäkö, eli katteet vanteitten kunto yms jos se niin kiinnostaa mutta jarrut kannattaa kokeilla, kaikki sähkölaitteet jos niitä on, kuunnella kuuluuko koneesta mitään nakutusta yms ylimääräsiä ääniä ja koeajo tietenki kannattaa tehä