TTI kirjoitti:Jos toho kodexiin vaihtais polisport EXura maskin ja lokarin, nii voiks silti säilyttää sen vakio mittariston siinä, vaik se on puoliks kiinni siinä vakiomaskissa?
hopperjäbä kirjoitti:Nyt ois myynnissä Big One tehari KDX:sään. Tarjotkaa jos kiinnostaa. Sanokaas nyt joku, että mikä putki menee suoraan kiinnikkeisiin -92vm KDX:sään? Rino? Mistä saa tilattua?
hopperjäbä kirjoitti:Nyt ois myynnissä Big One tehari KDX:sään. Tarjotkaa jos kiinnostaa. Sanokaas nyt joku, että mikä putki menee suoraan kiinnikkeisiin -92vm KDX:sään? Rino? Mistä saa tilattua?
smulle kirjoitti:hellettä piisaa ku lohkotki sulaa!!!!? ei voi käsittää:S
TTI kirjoitti:Mistä hankitte mustan kx:n tankin? Jostain purkupyörästä, vai? Ja oliko se vaikea asentaa?
Onko muute mitään järkeä asentaa vihreet kx:n katteet sinisen rungon päälle, ku ei oo oikee kiinnostusta lähtee sitä maalailemaan.
Jurkki kirjoitti:Ajatko itse A1 tehoisella? Omakohtaisia nopeuksia olis mukava kuulla.
TTI kirjoitti:Mikä suutin tossa Kodexissa on vakiona? Ihmettelin vain, kun katsoin edellisen omistajan lappuja ja siinä oli täystehoisen kodexin kaasarille säädöt ja luki että pääsuutin: 115. Eiks toi oo suunnilleen vakiosuutin kodexissa?
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta eroaako Kawasaki KDX 125 SR tavallisesta millään tavalla vai onko tavallista edes olemassa?