Hyvä alusta, pienehkö kulutus, hyvät tehot liikenne käyttöön, musta hyvä ajoasento. Ainoa miinus varmaankin toi näkyvyys peileistä mutta eise nyt haittaa sillee. Kaike kaikkiaan hyvä peli jos pitää hyvänä
Gilerasc125 kirjoitti:Kyl mä sanoisin että tää GPR ois varmaa yks parhaista. Syyt: TT:nä suoritus arvot lähes identtiset TT miton ja RS kanssa... tehoja kuitenkin ehkä joku 3hp vähemmän... Koneen puolelta kestää ainakin paremmin kuin mito ja RS. Kulutus normaaliajossa joku 4-5l sataselta. Varaosien saanti on helppoa jos tulee tarvetta. Huiput 150-160 mittariin JOS säädöissä ja toimii muutenkin niiku pitääkin.
Hyvä alusta, pienehkö kulutus, hyvät tehot liikenne käyttöön, musta hyvä ajoasento. Ainoa miinus varmaankin toi näkyvyys peileistä mutta eise nyt haittaa sillee. Kaike kaikkiaan hyvä peli jos pitää hyvänä
Zwehor kirjoitti:Mikäs tossa gepardissa mahtaa olla ku polttelee tulppia vähän väliä?
M1ksu_ kirjoitti:Zwehor kirjoitti:Mikäs tossa gepardissa mahtaa olla ku polttelee tulppia vähän väliä?
säädöt?
lämpöarvoltaan 9 tulppa?
mitä öljyä käytät?
ajotyyli?
Gilerasc125 kirjoitti:Kyl mä sanoisin että tää GPR ois varmaa yks parhaista. Syyt: TT:nä suoritus arvot lähes identtiset TT miton ja RS kanssa... tehoja kuitenkin ehkä joku 3hp vähemmän... Koneen puolelta kestää ainakin paremmin kuin mito ja RS. Kulutus normaaliajossa joku 4-5l sataselta. Varaosien saanti on helppoa jos tulee tarvetta. Huiput 150-160 mittariin JOS säädöissä ja toimii muutenkin niiku pitääkin.
M1ksu_ kirjoitti:Gilerasc125 kirjoitti:Kyl mä sanoisin että tää GPR ois varmaa yks parhaista. Syyt: TT:nä suoritus arvot lähes identtiset TT miton ja RS kanssa... tehoja kuitenkin ehkä joku 3hp vähemmän... Koneen puolelta kestää ainakin paremmin kuin mito ja RS. Kulutus normaaliajossa joku 4-5l sataselta. Varaosien saanti on helppoa jos tulee tarvetta. Huiput 150-160 mittariin JOS säädöissä ja toimii muutenkin niiku pitääkin.
hei siis tää on jotain niin naurettavaa kulutus 4-5l..? MOROOO mistäs sä ton repäsit? ihan jees pyörähän toi on ja hienompikin kun noi 2 vaihtoehtoista. Ei se silti kulje 160 tai jos kulkee niin mittari näyttää väärin, 160 nopeudessa kierroksia olisi noin 12000..
Gilerasc125 kirjoitti:Mites ootte tota vakioputsarin tötsää irrottanu?? Ihan puukolla pitäs lähtee?
HimoHippeli kirjoitti:noniin. joku mukava heppu oli potkassu/törmänny peiliin ja se oli menny paskaksi. kuitenkaan itse peili ei mennyt rikki. vaan se pieni musta muovin palanen, joka jotenkin yhdistää peilin loppu pyörään? mistä näit' paloja saa? jos joku siis ymmärsi mitä tarkoitan