Hmmi kirjoitti:Miten porukalla jotka uutena ostanu tämmöse ni toiminu? Itel ollu mopona hm joten mienasin pitäskö kevariks kans... Jos semmone tulis ni tottakai tt ja tuorevoitelut pois yms.. Luultavasti kans 154polini pytty ja isompaa kaasaria tarvis pytyn kans varmaa. Mut miten tuo rotax toiminu muilla?
Uutena näissä on TT:ksi pistettävänä noita sähkövikoja ilmennyt muutamia, mutta silti on kyllä aivan mahtava peli ajaa ja päästellä kesällä varsinkin.
Rotax 122 -kone on kyllä toimivuudeltaan ja huollettavuudeltaan todella hyvä! Vaikka toi oma Hemmi leikkas kiinni ni oon silti todella luottavainen tähän merkkiin. Antaa lähes joka kerta, kun lähtee ajamaan vieläkin sellasen todella hyvän fiiliksen, kun RAVE aukee ja keula nousee.
Antaa näin vuoden ajelun jälkeenkin vielä kylmiä väreitä kun pääsee baanalle kiihdyttelemään ja jonnet kuolaa kylillä kun ajelet niitten ohi
Oon itseasiassa justiinsa pistämässä tota mun omaa HM:ää myyntiin kunhan saan huollettua myyntikuntoon. (öljyt, takaiskarin huolto, jne perusjutut) Tässä on justiinsa toi 154cc Polini ja 34mm Dellorto valmiina niin ei niihinkään tarvitse rahaa hassata