Sohoo kirjoitti:Mites tuon kytkimen kanssa kun paikallaan kierrättäessä ei nyi yhtää vaihe päällä mutta vauhista kun iskee kytkintä pohjaa jää hetkeksi aikaa jurnuttaa ennen kun laskee tyhjäkäynnille. Kuulee selvästi että kytkin ei vaan tarraa kokonaan. Mites tuon ilmaaminen sitte oikee tapahtuu? Tod melko samalla tavalla kun jarru mut mineraali öljyä vaa. Ja joku pikku säätö on tossa kahvassakii mut ihan tapissa se.
J00nass kirjoitti:Sohoo kirjoitti:Mites tuon kytkimen kanssa kun paikallaan kierrättäessä ei nyi yhtää vaihe päällä mutta vauhista kun iskee kytkintä pohjaa jää hetkeksi aikaa jurnuttaa ennen kun laskee tyhjäkäynnille. Kuulee selvästi että kytkin ei vaan tarraa kokonaan. Mites tuon ilmaaminen sitte oikee tapahtuu? Tod melko samalla tavalla kun jarru mut mineraali öljyä vaa. Ja joku pikku säätö on tossa kahvassakii mut ihan tapissa se.
Kytkin ilmataan kotareissa aina alapäästä täyttäen. Lohkon kylessä olevasta kytkinsylinteristä ylin pultti pois ja sen tilalle kierteellä oleva ns. holkki johon liität letkun ja letkun toiseenpäähän mahdollisimman iso lääkeruutta täynnä keulaöljyä. Sitten vaa työnnät niin kauan öljyä ettei kytkinkahvan säiliöön tule enää ilmakuplia ja kasaat kytkimen. Itse oon käyttäny valvolinen keulaöljyä joka toimii tosi hyvin.
Juupeli6 kirjoitti:Onhan sinulla magneetti eturenkaan jarrulevyssä?
AceFin kirjoitti:Tutki tarkasti niitä levyjä, niin jossain kohtaa on sellainen pieni magneetti. Tai sitten voi yrittää toisella magneetilla etsiä sitä. Voin huomenna aamulla ottaa kuvan jos et siihen mennessä ole löytänyt.