Yamaha WR125X/R

naksu007
Pyörä:
Yamaha WR 125R ja Honda CRF 250X
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
19.4.2013 19:35
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut naksu007 » 1.4.2014 18:42

Se joka on vaihtanu R malliin X mallin smotot niin löytyiskö keltää A4 paperille tehtyä muottia etujarrusatulan adpterista?

Ja onkos noissa X mallin renkaissa sisuskumit?
"Katuenduroilla yleensä ajavat vain tytöt tai transistorit."
niiloss
Pyörä:
Yamaha WR125X
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
26.4.2013 12:36
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut niiloss » 1.4.2014 19:09

X mallin renkaissa on sisuskumit vaikka onkin tubeless renkaat
Joonaassss
Pyörä:
Rieju rrx 50 cc, Yamaha WR 125r
Paikkakunta:
Varsinais-suomi
Liittynyt:
2.10.2012 17:28
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Joonaassss » 1.4.2014 22:29

Nyt tulee epäselvää tekstiä, koittakaa ymmärtää.

Eli tilanne on nyt siis tämä. Sähkö kulkee releeltä (penkin alla) tankoon katkaisijalle ja siitä valoon. Releeltä lähtee virtaa, mutta se ei saavu tankoon. (Tanko-valo väli toimii yleismittarin mukaan.)

Katkaisin johtosarjan johdon tankin alta. Virta ei saavu kyseiseen pisteeseen, eikä myöskään siirry kyseisestä paikasta tankoon katkaisijalle. Releeltä toisella piuhalla virta kulkee tankoon avattuun katkaisijaan, josta valot toimii normaalisti.

Onko mahollista et toi releen-tangon välinen johto on poikki kahdesta paikkaa? Vai mistä ihmeestä täs on kyse..?!
naksu007
Pyörä:
Yamaha WR 125R ja Honda CRF 250X
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
19.4.2013 19:35
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut naksu007 » 1.4.2014 22:32

Okei kiitti pojat 8) Sitten jos joku vihtis siitäadapterista laittaa vaikka kuvia ja mittoja.
"Katuenduroilla yleensä ajavat vain tytöt tai transistorit."
präns
Liittynyt:
16.6.2013 19:38
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut präns » 1.4.2014 22:59

En tiiä liittyyks tää nyt tekniikkaan,mut toimisko tällane oikeesti?
http://www.amazon.co.uk/EVO-Tech-Perfor ... B0078C16H4

laskujen mukaan pitäs tulla 2,25hp lisää ja kiihtyvyyden pitäs parantua?
haiskahtaa vähä kusetukselta :s
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut AceFin » 2.4.2014 0:31

Paha sanoa että onko tuo kusetusta vai ei, mutta miksipä tässä pyörässä ei lastulla saisi lisätehoa, kun kerran niin moneen muuhunkin härpäkkeeseen saa. Jonkun pitää olla se ensimmäinen, joka uskaltaa laittaa rahansa kiinni ja kokeilla. Varmemmin tuolla saa lisätehoa kuin putken vaihtamalla.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
präns
Liittynyt:
16.6.2013 19:38
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut präns » 2.4.2014 0:39

Toinen kysymys vielä,onko tällainen oiken lainen potikka?

http://www.partco.biz/verkkokauppa/prod ... ts_id=5388
Ghostly.K Moderaattori
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
12.8.2012 14:48
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Ghostly.K » 2.4.2014 6:39

Joonaassss kirjoitti:Nyt tulee epäselvää tekstiä, koittakaa ymmärtää.

Eli tilanne on nyt siis tämä. Sähkö kulkee releeltä (penkin alla) tankoon katkaisijalle ja siitä valoon. Releeltä lähtee virtaa, mutta se ei saavu tankoon. (Tanko-valo väli toimii yleismittarin mukaan.)

Katkaisin johtosarjan johdon tankin alta. Virta ei saavu kyseiseen pisteeseen, eikä myöskään siirry kyseisestä paikasta tankoon katkaisijalle. Releeltä toisella piuhalla virta kulkee tankoon avattuun katkaisijaan, josta valot toimii normaalisti.

Onko mahollista et toi releen-tangon välinen johto on poikki kahdesta paikkaa? Vai mistä ihmeestä täs on kyse..?!


Minä en ainakaan keksi muuta, kuin tosiaan että sieltä olis johto poikki. Ootko liittimet kattonu? Joku huikkasi tossa aikaisemmin virtalukon pohjasta, siinähän on weeroissa ollut aina ongelmaa, check?
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Murska » 2.4.2014 8:10

FRP15 kirjoitti:En tiiä liittyyks tää nyt tekniikkaan,mut toimisko tällane oikeesti?
http://www.amazon.co.uk/EVO-Tech-Perfor ... B0078C16H4

laskujen mukaan pitäs tulla 2,25hp lisää ja kiihtyvyyden pitäs parantua?
haiskahtaa vähä kusetukselta :s


Toi on rikkaan miehen potikka ja köyhän miehen PowerCommander. Tolla saa säädettyä seokset likimain kohdalleen mutta epäilen suuresti tehojen kasvamista kyseisessä moottorissa ilman muita muutoksia.

Muistetaan että Minarelli on suunniteltu 11kw moottoriksi eikä sitä ole kuristamalla tehty mistään tehokkaammasta moottorista, tästä syystä siitä on aika hankala saada enempää tehoa ellei ala vaihtaa moottoriin palikkaa.

Markkinamiehet on kieroja kettuja mainostaessaan jotain tuotetta. Jos vakiona moottorista tulee 14kw, siihen vaihdetaan putki niin laihalla käyvässä ruiskussa voi tehot pudota sinne 13kw tuntumaan. Siinä kohdassa laitetaan tollanen mokkula väliin ja säädetään seokset kohdalleen niin voidaan päästä 14.5-15kw paikkeille. Eroa on vakioon mutta ei niin paljoa mitä mainosmiehet valehtelee :D
aatteleppa ite
Pyörä:
Husqvarna sm -09, Derbi DRD Racing
Liittynyt:
1.1.2011 20:20
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut aatteleppa ite » 2.4.2014 9:34

Kui paljo 10.9hp takapyörält mahtaa olla konetehona :D 520 jakosil xrengas kettingeil? Yllättävä paljo vääntöö oli ku peräti 11.2nm xD oisin odottanu et o vähemmmä :D ja semmone toho laihal käymisee ni mulla säädettii alhaalt vissii laihemmal ja ylhäält rikkaammal :o
Saa tarjota FMF,HGS,DEP,RINO putkia husseen (ei miel lommoja suuria ainakaan :D) --> YV
Joonaassss
Pyörä:
Rieju rrx 50 cc, Yamaha WR 125r
Paikkakunta:
Varsinais-suomi
Liittynyt:
2.10.2012 17:28
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Joonaassss » 2.4.2014 10:23

Ghostly.K kirjoitti:
Joonaassss kirjoitti:Nyt tulee epäselvää tekstiä, koittakaa ymmärtää.

Eli tilanne on nyt siis tämä. Sähkö kulkee releeltä (penkin alla) tankoon katkaisijalle ja siitä valoon. Releeltä lähtee virtaa, mutta se ei saavu tankoon. (Tanko-valo väli toimii yleismittarin mukaan.)

Katkaisin johtosarjan johdon tankin alta. Virta ei saavu kyseiseen pisteeseen, eikä myöskään siirry kyseisestä paikasta tankoon katkaisijalle. Releeltä toisella piuhalla virta kulkee tankoon avattuun katkaisijaan, josta valot toimii normaalisti.

Onko mahollista et toi releen-tangon välinen johto on poikki kahdesta paikkaa? Vai mistä ihmeestä täs on kyse..?!


Minä en ainakaan keksi muuta, kuin tosiaan että sieltä olis johto poikki. Ootko liittimet kattonu? Joku huikkasi tossa aikaisemmin virtalukon pohjasta, siinähän on weeroissa ollut aina ongelmaa, check?


Ei mullakaan tuu enää mitää muuta mieleen et johto poikki. Täytyy toi virtalukko kattoo viel ennen kun ruopee mitää virittelemään.
Mut silti edelleen mua ihmetyttaa et miten voi olla mahollista et johto olis kahesta paikkaa poikki, kun virta tosiaan ei kulje siitä leikatusta kohasta tankoon valovalitsijalle eikä myöskään releelle.
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Murska » 2.4.2014 10:26

aatteleppa ite kirjoitti:ja semmone toho laihal käymisee ni mulla säädettii alhaalt vissii laihemmal ja ylhäält rikkaammal :o


Juuri tuona takia kannattaa käyttää kone penkissä säädettävänä, jos ei ole itellä AFR mittaria ja taitoa säätää seoksia kohdalleen. 10.9rwh lienee jotain 14-15hp paikkeilla koneesta, on niin paljon penkistä kiinni minkälaiset lukemat tulee paperille.
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 3.4.2014 11:05

Onko muilla ollut sellasta ongelmaa että vilkut ei tahdo katkasijasta mennä mitenkään päälle? Välillä alkaa vilkkua kun sitä räplää, mutta muuten ei. Se katkasija on vissii rikki?
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
K3du
Pyörä:
Yamaha Dt 125RE Ex: Yamaha wr 125x, Rieju mrt 50 power up
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
8.7.2013 23:45
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut K3du » 3.4.2014 13:30

Mulla oli tota viime syksynä, avasin sen katkasijan ja suihkuttelin crc:tä sinne, sen jälkeen ei ole ollu ongelmia.
markusv
Liittynyt:
28.1.2013 14:17
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut markusv » 3.4.2014 19:56

Sattusko kukaa tietämää mistä sais smoto malliin oikeen puoleisien etupumpun runkon siis se missä öljytkin on ja mieluiten mahdollisimman halvalla :D Ja erooko enduro mallin ja smoto mallin pumput mitenkää toisistaan?