Ja onkos noissa X mallin renkaissa sisuskumit?
Joonaassss kirjoitti:Nyt tulee epäselvää tekstiä, koittakaa ymmärtää.
Eli tilanne on nyt siis tämä. Sähkö kulkee releeltä (penkin alla) tankoon katkaisijalle ja siitä valoon. Releeltä lähtee virtaa, mutta se ei saavu tankoon. (Tanko-valo väli toimii yleismittarin mukaan.)
Katkaisin johtosarjan johdon tankin alta. Virta ei saavu kyseiseen pisteeseen, eikä myöskään siirry kyseisestä paikasta tankoon katkaisijalle. Releeltä toisella piuhalla virta kulkee tankoon avattuun katkaisijaan, josta valot toimii normaalisti.
Onko mahollista et toi releen-tangon välinen johto on poikki kahdesta paikkaa? Vai mistä ihmeestä täs on kyse..?!
FRP15 kirjoitti:En tiiä liittyyks tää nyt tekniikkaan,mut toimisko tällane oikeesti?
http://www.amazon.co.uk/EVO-Tech-Perfor ... B0078C16H4
laskujen mukaan pitäs tulla 2,25hp lisää ja kiihtyvyyden pitäs parantua?
haiskahtaa vähä kusetukselta
Ghostly.K kirjoitti:Joonaassss kirjoitti:Nyt tulee epäselvää tekstiä, koittakaa ymmärtää.
Eli tilanne on nyt siis tämä. Sähkö kulkee releeltä (penkin alla) tankoon katkaisijalle ja siitä valoon. Releeltä lähtee virtaa, mutta se ei saavu tankoon. (Tanko-valo väli toimii yleismittarin mukaan.)
Katkaisin johtosarjan johdon tankin alta. Virta ei saavu kyseiseen pisteeseen, eikä myöskään siirry kyseisestä paikasta tankoon katkaisijalle. Releeltä toisella piuhalla virta kulkee tankoon avattuun katkaisijaan, josta valot toimii normaalisti.
Onko mahollista et toi releen-tangon välinen johto on poikki kahdesta paikkaa? Vai mistä ihmeestä täs on kyse..?!
Minä en ainakaan keksi muuta, kuin tosiaan että sieltä olis johto poikki. Ootko liittimet kattonu? Joku huikkasi tossa aikaisemmin virtalukon pohjasta, siinähän on weeroissa ollut aina ongelmaa, check?
aatteleppa ite kirjoitti:ja semmone toho laihal käymisee ni mulla säädettii alhaalt vissii laihemmal ja ylhäält rikkaammal :o