Ajattelinpas lisätä pari +- asiaa hussesta mitä kukaan ei yleensä sano.
Aina tulee sanottua kääntösäde, penkki yms. mutta näitä ei kyllä usein sanota
++ Äkäisempi yläkierroksilta ja kevyempi kuin serkkunsa Yamaha WR ruiskulla, eli jättää. (Kaks WR:ää nyt haastanut, kumpikaan vakio ja silti husse jättänyt)
+ Keulii helpommin kuin WR. Kaverilla pomppukeppi jolla nostaa paristakympistä hienosti, husse nousee istualtaan. Nopeammista vauheista ehkä WR nousee helpommin vääntöjensä vuoksi.
+ Helppo korottaa tilaamalla tehtaan 23mm koropala (Kallis 60€, mutta helppo ratkaisu)
+ Saa helposti 520-jakoiset ketjut ja rattaat, heittämällä kiinni paitsi että eturattaan lukon reikiä piti vähän sivuillelaajentaa.
-- Jalkatuki on aika korkealla, vaikea laittaa aluksi. Istualtaan aikamoista potkimista saada se ulos sieltä. Itse aina nousen suosiolla kyydistä, saa helpommin.
- Mikäli haluaa kilventelineen tehdä lipan päähän, niin se on aika vaikeaa koska takahäkki loppuu varmaan 15 snt ennen lipan päätä.
Tälläinen jeesus piti tehdä- Tankin korkki vuotaa usein jos tankki täynnä. Itse ostin 15€ tiivisteen väliin ja nyt vuotaa "amistuuban" (lyhyemmän huohotinletkun) välistä.
- Kylmällä ja/tai kostealla saattaa olla vähän laiska ja väännöt hukassa vakiosäädöillä.
+-- Vaikka yläkierroksilta äkäisempi kuin WR, vääntää silti huonommin. (Huomaa n. 50-60 vauheista 6. vaihteella - Husse jää pohtimaan että pitäiskö mennä, WR lähtee heti)
- Plusmiinus se, että tankin ja penkin saa nopeaa ja vaivattomasti auki. Isommilla paikkakunnilla siis helppoa pölliä bensaa / sabotoida penkin alta. Näin pienemmillä paikoilla hyvä, kun ei tarvi muutakuin naps ja penkki/tankinkorkki auki.
- Tarkka mutta hidasälyinen mittari. Heittää max 3 km/h mutta välillä menee kauan aikaa että päivittää. Jos ajat esim. 100 mittarissa kauan aikaa, yhtäkkiä pomppaa 103. Huono, jos koitat selvittää vaikka viereisen mopon tarkkaa nopeutta
Siinä mitä nyt tulee mieleen.