Twin airia en ainakaan lähde kokeilee mutta tuo K&N suodatin on ulkomoudoltaan sama kuin vakio ja kiinnityssysteemi ja muut, pitää mittailla ja tarkistella että on samat mitat, muotokin näyttää äkkiä samalta että on tuo "kulmaus"
muuten joo, mutta kun pyörä on uusi ja takuu lähtee moottorin osalta ja ennekuin kysytte miksi en vie huoltoon korjattavaksi niin siellä kestää viikkoja ennenkuin korjaavat sen joten mielummin koitan eka löytää jostain vastaavan/kyseisen letkun
Eikös kaasari pidä säätää egr tukkimisen jälkeen? Sanoppa samalla että tekee sen. Itellä huomas kyllä egr tukkimisen hyvin. Ei nykinyt enään nii paljoa, veti tasaisemmin ja kävi ehkä jopa viileämpänä? Tai ainakaan db killeri ei hehkunut ikinä sinä aikana kun egr oli tukittuna..
Kaasarin säätö EGR poistossa ei ole välttämätöntä koska sen poisto ei suoranaisesti vaikuta seoksiin niin että ne menisi laihemmaksi, mutta koska nämä käy muutenkin laihalla niin samalla reissulla kannattaa pyytää vaihtamaan isommat suuttimet.
Mikä mahtaa olla hussessa vikana ku endosin ja sitten ku perä osu maahan nii ei enää ota kunnolla kiekkaa ja ku vääntää kaasun pohjaan niin booaa vaan ja saattaa sammua, sitte vielä lisäksi tuntuu että kierrokset jää leijailemaan vähäsen ja paukkuu ihan perkuleesti ku päästää kaasun irti?