Wildzuria kirjoitti:Tilasin wr:rään airsalin 125 männän gearparts24:sta. Mäntä osoittautui ilmeisesti korkeapaine männäksi vaikka kuvissa samasta männästä se on tasainen. Eli osaisko kukaan sanoa mahtuuko tuollainen vakio kannen kanssa tai pitäisikö ruiskua sen jälkeen säädättää jne.?
http://i7.aijaa.com/b/00901/13220950.jpg
OhTezno kirjoitti:Osaisko kukaan kertoa että mikä on kuvassa olevan vaijerin/kaapelin nimi. vaijeri menee siis mittariin kiinni.
jalkapyörä kirjoitti:Kiinni vaan! Laita vaikka sinitarraa männänpäälle ja kasaat moottorin höllille ilman kannentoovostettä ja kannenpultit vaan kevyesti kiinni ja pyörität konetta käsin ja avaat niin näet kuinka lähelle venttiilit tulee mäntää. Veikkaan kyllä että tuo menee
niiloss kirjoitti:OhTezno kirjoitti:Osaisko kukaan kertoa että mikä on kuvassa olevan vaijerin/kaapelin nimi. vaijeri menee siis mittariin kiinni.
mittariin menevä vaijeri, mittarinvaijeri. yksinkertaista
Wildzuria kirjoitti:jalkapyörä kirjoitti:Kiinni vaan! Laita vaikka sinitarraa männänpäälle ja kasaat moottorin höllille ilman kannentoovostettä ja kannenpultit vaan kevyesti kiinni ja pyörität konetta käsin ja avaat niin näet kuinka lähelle venttiilit tulee mäntää. Veikkaan kyllä että tuo menee
Selvä, kiitos! Mistä löytyis kannenpulttien ja kannen sivulla olevien pulttien ja nokkarattaan kiristys momentit? Ja pitkääkö tuo nokkaketjunkiristin jotenkin "nollata" ennen kiinni laittoa ja miten se sitten säädetään oikeaan kireyteen?