Rieju MRX 125 4T

supermopo_
Liittynyt:
26.5.2006 10:05

ViestiKirjoittanut supermopo_ » 22.2.2007 17:29

röpöttäjä meni näköjään maan alle... mutta mitäs porukat nyt talven aikana riejulle tekee ?? iten alan nyt metsästää isompaa kaasari ( laittakaa joku linkki mistä niitä saa? ) ja nokka virittämään + kanavia avarran... paljonkohan tehot nousee noilla toiminpideillä ?? 22mm vai 24mm kaasari ?
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 22.2.2007 20:07

supermopo_ kirjoitti:röpöttäjä meni näköjään maan alle... mutta mitäs porukat nyt talven aikana riejulle tekee ?? iten alan nyt metsästää isompaa kaasari ( laittakaa joku linkki mistä niitä saa? ) ja nokka virittämään + kanavia avarran... paljonkohan tehot nousee noilla toiminpideillä ?? 22mm vai 24mm kaasari ?
Kummatkin liian pieniä. Enkä suosittele että ite menet sörkkimään kanavia.
Obie
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
25.6.2005 19:45

ViestiKirjoittanut Obie » 22.2.2007 20:13

Juuzmo kirjoitti:
supermopo_ kirjoitti:röpöttäjä meni näköjään maan alle... mutta mitäs porukat nyt talven aikana riejulle tekee ?? iten alan nyt metsästää isompaa kaasari ( laittakaa joku linkki mistä niitä saa? ) ja nokka virittämään + kanavia avarran... paljonkohan tehot nousee noilla toiminpideillä ?? 22mm vai 24mm kaasari ?
Kummatkin liian pieniä. Enkä suosittele että ite menet sörkkimään kanavia.


http://www.mikuni-topham.de/DEUTSCHSITE/Deutsch/FRAMEDEUTSCH.html

Tossa Mikuni 28mm kaasari kiihdytyspumpulla pikkasen vajaa 200 kuluineen kun kysyin. Ei ainakaan liian pieni tohon. Itse taidan jättää ainakin tältä erää virittelyt jäihin.

Tuolta sivuilta siis valitset ton "TM 4-TAKT - VERGASER".
Tomuzki_PV
Paikkakunta:
orimattila
Liittynyt:
2.4.2005 16:39

ViestiKirjoittanut Tomuzki_PV » 23.2.2007 18:58

ittellä on semmoi perus kunnostus ulkoa päin kun osti sen niin oli vähän rupsahtanu. aikoinaan ostettu autovahinkokeskuksesta
PV-Foorumi
Juba_91
Liittynyt:
22.8.2006 21:18

ViestiKirjoittanut Juba_91 » 25.2.2007 21:28

Paljon tää kulkee vakiona?? Meneekö 100??
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01
Sori kun oon maanalla

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 25.2.2007 22:56

Joop! Kansi irroitetaan ens lauantaina. Se viedään kansivirittämöön mitattavaksi ja virtausmuotoiluun. Nokka-akseli muutetaan ajoitukseltaan sopivammaksi ja nostoiltaan suuremmaksi.
Jouset vaihdetaan jäykemmiksi. Sytytysajoitus muutettanee väkivalloin pari astetta aikaisemmalle. Yritetään löytää sytkäpoksi joka antaa luvan ottaa max ennakossa täydet laukat. Kaasarille ei tehä enää mitään tässä vaiheessa. suutin vaihdot riittää. 4-t motin täyttöaste 14/1 riittää 20 kaasarista. piikki ei tartte kiihdytyspumppua täyttö aste täyttyy liian aikaisin ja kone tukehtuu helposti. Ruisku ois eri juttu. Kiihtyvyys saatanee sekä teho ja vääntö kohdalleen helposti mutta sit tulee vastaan välityssuhde/max kiekat. (oma projekti on loppusuoralla HD 1200 alkaa olla 2m pitkä chopperi. Viritys CDI boxilla tuli 21N lisää ja 13heppaa tohon HD:en. Kaasarille ei tehty mitään.) Eli Riepu palasiksi ens viikon loppuna.
Obie
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
25.6.2005 19:45

ViestiKirjoittanut Obie » 25.2.2007 23:50

Noniin, innolla odotetaan mitä tuleman pitää. Luultiin jo et oot hiettäny hanskat tiskiin. :)
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30
Re: Sori kun oon maanalla

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 25.2.2007 23:53

Röpöttäjä vm-60 kirjoitti:Joop! Kansi irroitetaan ens lauantaina. Se viedään kansivirittämöön mitattavaksi ja virtausmuotoiluun. Nokka-akseli muutetaan ajoitukseltaan sopivammaksi ja nostoiltaan suuremmaksi.
Jouset vaihdetaan jäykemmiksi. Sytytysajoitus muutettanee väkivalloin pari astetta aikaisemmalle. Yritetään löytää sytkäpoksi joka antaa luvan ottaa max ennakossa täydet laukat. Kaasarille ei tehä enää mitään tässä vaiheessa. suutin vaihdot riittää. 4-t motin täyttöaste 14/1 riittää 20 kaasarista. piikki ei tartte kiihdytyspumppua täyttö aste täyttyy liian aikaisin ja kone tukehtuu helposti. Ruisku ois eri juttu. Kiihtyvyys saatanee sekä teho ja vääntö kohdalleen helposti mutta sit tulee vastaan välityssuhde/max kiekat.
Mikä järki vaihtaa venttiilin jouset jäykemmiksi, kun ne vakiot piisaa vielä virinokankin kanssa? Ja kyllä piikit, jopa mopotkin toimii paremmin kun kaasarissa on kiihdytyspumppu.
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 26.2.2007 17:43

No katotaan sano lääkäri kun pyörä rullien päälle saadaan, tartteeko happia vai ei? Eilisten keskustelujen mukaan seos saadaan kansityön kanssa riittämään. Esim. venttiiilien koko on sopiva. Välikannakseen voipi joutua lisäämään aineta parempien pyörteiden saamiseksi.
Juba_91
Liittynyt:
22.8.2006 21:18

ViestiKirjoittanut Juba_91 » 26.2.2007 19:16

Kulkeeko tää 100km/h vakiona??
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 2.3.2007 21:13

ei taatusti kulje 100......
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 2.3.2007 21:49

Röpöttäjä vm-60 kirjoitti:ei taatusti kulje 100......
Kyllä ainaki muut samalla koneella olevat kulkee.
Obie
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
25.6.2005 19:45

ViestiKirjoittanut Obie » 3.3.2007 1:26

Juuzmo kirjoitti:
Röpöttäjä vm-60 kirjoitti:ei taatusti kulje 100......
Kyllä ainaki muut samalla koneella olevat kulkee.


Derbi endurorenkailla ei kyllä kulkenu tasasella ku 95 km/h. ;)
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 3.3.2007 1:28

Obie kirjoitti:
Juuzmo kirjoitti:
Röpöttäjä vm-60 kirjoitti:ei taatusti kulje 100......
Kyllä ainaki muut samalla koneella olevat kulkee.


Derbi endurorenkailla ei kyllä kulkenu tasasella ku 95 km/h. ;)
Jep, mut riejustakin on SMX versio, eli motardi ;) Sille nyt ei näytä olevan omaa topiccia.
EsaPoika90
Liittynyt:
13.4.2006 19:29
kysymys

ViestiKirjoittanut EsaPoika90 » 3.3.2007 19:59

käykö ttr jammun osat keskenään muihin nelari jamahan 125 koneisiin. procycleltä sais osia.