Jay_S kirjoitti:Jollei mcking vähän rauhota tuota 4-tahtien dissaamista niin banaania tiedossa
Itellä oli lähes vakio nelari Derbi ja kummasti sekin yli 100 kulki, samoin kulkee ybr ja varmasti myös tämäm rieju kun ilmanvastuksia miettii.
Lähinnä kiertämisestähän se on kiinni mitä pyörän saa kulkemaan mutta äkkiä mietittynä mcking on kohtuu iso kaveri jossei MILLÄÄN saanut kulkemaan yli 100...
Ja ex pyörä siis kulki putkenvaihdolla parhaillaan 115 sigmaan ja 125km/h omaan mittariin.
Onko muuten ollut paljon valmistusvikoja riejussa kuten uusissä pyörissä yleensä on?
mcking kirjoitti:Jay_S kirjoitti:Jollei mcking vähän rauhota tuota 4-tahtien dissaamista niin banaania tiedossa
Itellä oli lähes vakio nelari Derbi ja kummasti sekin yli 100 kulki, samoin kulkee ybr ja varmasti myös tämäm rieju kun ilmanvastuksia miettii.
Lähinnä kiertämisestähän se on kiinni mitä pyörän saa kulkemaan mutta äkkiä mietittynä mcking on kohtuu iso kaveri jossei MILLÄÄN saanut kulkemaan yli 100...
Ja ex pyörä siis kulki putkenvaihdolla parhaillaan 115 sigmaan ja 125km/h omaan mittariin.
Onko muuten ollut paljon valmistusvikoja riejussa kuten uusissä pyörissä yleensä on?
turha siihen sigmaan on aina vedota gps se nopeuden näyttää. kyllä toi rieju voi katteittensa ansiosta sen 110 ottaa mutta ybr ei
-Rico- kirjoitti:Nyt ei kyllä osaa päättää et ostasko tän RS2:sen vai CBR:n jos joku omistaa seepparin ni jos kertos siitä huonot ja hyvät puolet... mut RS2 on siistimmän näkönen, mut kumpi olis sit taas parempi muuten??? :)
mcking kirjoitti:Jay_S kirjoitti:Jollei mcking vähän rauhota tuota 4-tahtien dissaamista niin banaania tiedossa
Itellä oli lähes vakio nelari Derbi ja kummasti sekin yli 100 kulki, samoin kulkee ybr ja varmasti myös tämäm rieju kun ilmanvastuksia miettii.
Lähinnä kiertämisestähän se on kiinni mitä pyörän saa kulkemaan mutta äkkiä mietittynä mcking on kohtuu iso kaveri jossei MILLÄÄN saanut kulkemaan yli 100...
Ja ex pyörä siis kulki putkenvaihdolla parhaillaan 115 sigmaan ja 125km/h omaan mittariin.
Onko muuten ollut paljon valmistusvikoja riejussa kuten uusissä pyörissä yleensä on?
turha siihen sigmaan on aina vedota gps se nopeuden näyttää. kyllä toi rieju voi katteittensa ansiosta sen 110 ottaa mutta ybr ei
mcking kirjoitti:Jay_S kirjoitti:Jollei mcking vähän rauhota tuota 4-tahtien dissaamista niin banaania tiedossa
Itellä oli lähes vakio nelari Derbi ja kummasti sekin yli 100 kulki, samoin kulkee ybr ja varmasti myös tämäm rieju kun ilmanvastuksia miettii.
Lähinnä kiertämisestähän se on kiinni mitä pyörän saa kulkemaan mutta äkkiä mietittynä mcking on kohtuu iso kaveri jossei MILLÄÄN saanut kulkemaan yli 100...
Ja ex pyörä siis kulki putkenvaihdolla parhaillaan 115 sigmaan ja 125km/h omaan mittariin.
Onko muuten ollut paljon valmistusvikoja riejussa kuten uusissä pyörissä yleensä on?
turha siihen sigmaan on aina vedota gps se nopeuden näyttää. kyllä toi rieju voi katteittensa ansiosta sen 110 ottaa mutta ybr ei
dumbbi kirjoitti:... eipä siinäkää varmaa ahista mikää muu ne ilman oton reiät ja sit ku siinä on aika pitkä se putki kaasarille..Onneks se korvautuu sillä vaparilla ...
dumbbi kirjoitti:niin, mut ite ajattelin jo pitemmälle, eli sit ku tulee se kassu kiinni SIT se vois tarvita muutoksia, ja muutenki laitoin tuon vaa tiedoks u on jauhettu "kureista". . eihä tässä niitä oo, kaikki on vaa alimitotettuu
pioneer2 kirjoitti:kuristuksinahan tässä on käytetty rajotettuu puolaa ja kuristettua pyttyä eli pakoaukko liian pieni... juuri vein oman pyöräni 5000km huoltoon niin käskin kysellä teho puolaa ja sitten että meneekö takuu umpeen jos sitä pakoaukkoa avartaisi mutta huoltomies usko ettei vaikuta takuuseen... ja tehopuolan hinnaksi arvioi 70-90 euroa...