Vissii maahantuojalta/jälleenmyyjiltä ainoastaan saa sitä kittiä kun se on se derbin oma tuotos.
Ja sitte osaako kukaan vieläkään sanoa jotain että mikä suutin vois olla sinnepäin hyvä ku on nyt remus kiinni ja kaikki muu on vakiota. Nyt vakio suuttimilla tuntuis että käy laihalla ja on 103 siellä vakio pääsuuttimena nii oisko 110 jo liian iso?
B-Miäs kirjoitti:Onkos kukaa laittanu tähä 150cc kii ? ja jos o niimites tää vehje sen kanssa kulkee ja mistä sais tilattua ku ei oikee suostu löytyy.
Itelläni tällänen on. Ainakin Motoväylältä haminasta saat tilattua ja tarvittaessa laittaa sen kiinnikkin Ja isoin ero mitä tulee on pienille kierroksille lisää vääntöä.
Viimeksi muokannut BCD päivämäärä 4.6.2011 22:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Älä turhaan pistä niin leveätä, laita mielummin 150/60, sen pitäisi vielä mennä. Niin ja tosiaan, pyörähän muuttuu huonommaksi ajaa ja mahdollisesti tehojakin häviää renkaalle enemmän.
Ite laitoin vähän aikaa sitten 150/60 eikä ne ajo-ominaisuudet kyllä mitenkää dramaattisesti muuttunu, toisin kun aina valitetaan, eli voi olla että jos se 160 mahtuu ja pysyy mukana nii ehkä silläki sitte ajelee.
Itelläni just toi 150/60 ja on iha normi ajaa , ei oo paha pallo ja kantata voi nii paljo ku huvittaa. Ja joo 110 vois olla jo oikeen kokone pelkälle änkälle. Mites sulle muute ku ei maahantuoja enää tuo noita 150cc kittejä koska kytkin ei kuulma kestä nii onks sulla ollu mitää ongelmaa ?
Eipä taida toi 110 suutin olla ihan sopiva ku röpeltää ku kiihdyttää ja ei oikee jaksa kulkea . Pitääpi taas huomenissa iskeä se 105 suutin kiinni kun tuntui toimivan paremmin sillä, tosin tolla 105 tuntuis ku kiihtyis huonommin .
E: Ja tuli tossa viime viikonloppuna jaksettua viimein vaihtaa tuo kilventeline ja taakse vilkut Kuvia tulossa sit ku jaksaa ottaa.
Veikkaisin, että vika on kuitenkin sama. Omassa pyörässä anturi on ilmeisesti tankin etuosassa, kiihdytettäessä bensa siirtyy taakse ja valo syttyy vaikka tankissa olisi vielä reilusti bensaa. Näin ainakin omassa olettaisin asian olevan.