-Rööbe kirjoitti:Toi tuppaa olemaan jokaisella ongelmana. Ton voi aiheuttaa väärä tulppa tai vettä tankissa/tuorevoitelusäiliössä. Ja moni muukin seikka.
HimoHippeli kirjoitti:noniin. joku mukava heppu oli potkassu/törmänny peiliin ja se oli menny paskaksi. kuitenkaan itse peili ei mennyt rikki. vaan se pieni musta muovin palanen, joka jotenkin yhdistää peilin loppu pyörään? mistä näit' paloja saa? jos joku siis ymmärsi mitä tarkoitan
jyrhä55 kirjoitti:GPR-asiantuntijat, mitä olette mieltä kannattaisiko tuo ostaa pois kuleksimasta? http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/1099506
Cpi sx kirjoitti:eiköhän ne konerempat liiku siinä 300-500e + uusittavat osat.
Mutta niin mistä noita putken ja änkän välistä tiivistettä sais ostettua ? itellä ei oo semmosta tiivistettä joten putki vuotaa kokoajan ankarasti.. easypartsilt ei saa enää..
voiskohan semmosen väsätä itse ?
HimoHippeli kirjoitti:Cpi sx kirjoitti:eiköhän ne konerempat liiku siinä 300-500e + uusittavat osat.
Mutta niin mistä noita putken ja änkän välistä tiivistettä sais ostettua ? itellä ei oo semmosta tiivistettä joten putki vuotaa kokoajan ankarasti.. easypartsilt ei saa enää..
voiskohan semmosen väsätä itse ?
Kerro mullekkin jos keksit jonkun ratkasun. Omasta arrowista lentää sitä öljyä kans oikeen ilosesti