KTM 125 Duke

Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 1.5.2012 11:35

Ei ainakaa kauheesti. Saattaa siin jotai pient kulmikkuut olla, mut ei ainakaa mitää merkittävää. En pysty nyt chekkaa ku duke huollossa.
Hyvää vappuu muute kaikille
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 6.5.2012 0:09

Duke on Start!:in testissä 7.00-10.30, eipä nyt kauheesti haukuttu mut en allekirjota tota vuoristossa 70 vauhtia pientä vaihetta silmään ni kyllä kulkee ainakin 80 ylämäkeenkin.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut AKWM » 6.5.2012 1:11

Olipas siinä nyt taas.. Huvittaa miten aina piikkisten testeissä jaksetaan jauhaa sitä tehon puutetta. Se nyt on itsestäänselvää, että 11kW pyörä on 11kW pyörä. Myös aika syväluotaavaa arviota tuolta naiselta, katoin pari muutakin jaksoa. :)
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 6.5.2012 14:27

Joo, ei oo kyllä ammattilainen se nainen :lol:

Ja mun mielestä ois reilua jos A1-korttiin tehtäs muutos kuten motocrossissa on, eli sallituksi pyöräksi 250cc nelari ja 125cc 2-tahti ja tehorajaksi 25hp (crossissa ei kyl oo tehorajaa mut samassa pyöräluokassa ajetaan noilla), niin olisi reilumpaa toi tehotaistelu 2t vs 4t ja olisi myös riittävästi tehoa, että ei ole tien tukkona, ja ei olisi kyllä vielä liikaa voimaa kokemattomille vaan juuri sopivasti.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut AKWM » 6.5.2012 16:47

Tuo olisi muuten helvetin hyvä. Itse ajaisin varmasti puolikkaalla nelarilla, mikäli olisi sallittua. ;)

Hitto kun pääsis joskus kokeileen tällästä dukea. Ei vaan taida koko lempäälässä kenelläkään moista olla, harmi.
polskuttelija
Pyörä:
Duke & manki
Liittynyt:
2.6.2011 11:49
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut polskuttelija » 8.5.2012 20:54

Varmasti kysytty aiemminkin mutta kysyn silti, elikkä mites on porukka toteuttanu kilven laittamisen tonne "lokasuojan" kohille tonne taakse? Mullahan siis on vakiokilventeline. Eli pitäis koko kilventeline katkoa tosta mistä se alkaa, heti takavalon alapuolelta, mut sit pitäis se reikä jollain suojaa.
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 8.5.2012 21:40

Dukessa muuten ilmeisesti on jonkinlainen kuristus. Vai osaako joku selittää miks tääl lukee max power 20,6hp ja 15kw? :eek:
Earth Works!
Duken vakio-osia!
JMatti
Pyörä:
KTM Duke 125
Liittynyt:
25.5.2011 21:58
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut JMatti » 8.5.2012 22:07

^olispa ..
Viimeksi muokannut JMatti päivämäärä 9.6.2012 15:09, muokattu yhteensä 1 kerran
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut eQ123 » 8.5.2012 22:12

Jotain rajaa :D 125cc, 4-tahti, 20Hp, hehe? Esim. Cbr, 166cc, 4-tahti, 21Hp. Ei pidä paikkaansa :D
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 8.5.2012 22:13

Nettiin nyt voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa. :lol:
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 8.5.2012 22:39

Voi muuten olla että pojilla tai tytöillä on menny tuol 15hp ja 15kw sekasi. Mut näytti vaa nii hyvält et oli pakko linkkaa tänne. Mut oishan toi aika mukava määrä ;)

Ja btw eihän se mitään meinaa että jos CBR 166cc saa vaan 21hpm nii eihän se todista että eri tekniikalla olevasta 40cc pienemmäst koneesta vois saada 20hp... :roll:
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Genelec
Pyörä:
Ktm Duke 125, Honda Monkey z50j-92
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
18.4.2011 23:14
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Genelec » 8.5.2012 23:23

Entiiä onko täällä jo keskusteltu mut kävin kysyy oulussa moto24 akrapovicin putkea/putken hintaa niin ilmoittivat sen maksan 575€ :roll:
Evo33333
Pyörä:
Peugeot XP Street Evo 3 -10
Liittynyt:
15.5.2010 19:50
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Evo33333 » 9.5.2012 0:07

Genelec kirjoitti:Entiiä onko täällä jo keskusteltu mut kävin kysyy oulussa moto24 akrapovicin putkea/putken hintaa niin ilmoittivat sen maksan 575€ :roll:

Köyhät narisee :D
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.5.2012 0:23

Piikkiin kallis tai no kaikki putket on suunnilleen tuon hintasia eli kalliita, mutta Akrapoviciks halpa, isoon pyörään reilu tonni ku muut 600-800€.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Genelec
Pyörä:
Ktm Duke 125, Honda Monkey z50j-92
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
18.4.2011 23:14
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Genelec » 9.5.2012 7:43

Evo33333 kirjoitti:
Genelec kirjoitti:Entiiä onko täällä jo keskusteltu mut kävin kysyy oulussa moto24 akrapovicin putkea/putken hintaa niin ilmoittivat sen maksan 575€ :roll:

Köyhät narisee :D


No en kyllä omasta mielestäni narissu, varsinkaan kun tilasin sen.