KTM EXC 125

Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Alexir » 18.8.2012 14:03

alpinestars^ kirjoitti:
Alexir kirjoitti:
Sohoo kirjoitti:Konerempan kanssa 300h kohdalla noin.

Itellä rullattu 340h ja kun avasin koneen 330h kohdalla oli kampura kuin uusi, ei väljyyttä ylös/alaspäin yhtään, joten annan olla vielä ensi männänvaihtoon asti.

Uskosin, että kadulla pärjää kevyesti 300h...


Niin, tarkottanet nyt kiertokankea.. ? ;)
Kampura, kun ei ees oo kuluva osa. Tasapainottaa / suoristaa sen vaan aina kiertokankee vaihtaessa.

viewtopic.php?f=100&p=3973635

Totta totta, kiertokankihan se :lol:
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 18.8.2012 14:26

hegasu kirjoitti:Oisko aihetta vaihtaa kiertokankeahin kun tuntuu vauhtipyörästä pieni välys,kiertokangel ajettu jotain 90h rempan jälkee ja joskus 60h kohilla leikkas lievästi sillon vaihettii pelkästään mäntä ,eli ainakin laakerit ja mäntä vaihtoon?

Nosta pytty pois ja kato mitä siellä näkyy, että onko siinä kiertokangessa ylös-alas suunnassa väljää ja onko kaikki muuten ok ?..
bömbeer_
Pyörä:
Ktm exc 125 vm 06
Liittynyt:
25.4.2010 14:04
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut bömbeer_ » 18.8.2012 18:11

mitäköhän tulppia ootte käyttäny tai käytätte kun itella on b9evxzz
Sohoo
Pyörä:
KTM EXC 125, Suzuki PV 74cc
Paikkakunta:
Taavetti
Liittynyt:
24.1.2012 15:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Sohoo » 18.8.2012 18:18

Mikä läppärunko nuis on vakiona. V-Force 3?
KTM EXC 125 2008 Ja Suzuki PV 74cc 1992
Tommi---
Pyörä:
Exc 125 2013
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
13.2.2010 16:21
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Tommi--- » 18.8.2012 18:34

Sohoo kirjoitti:Mikä läppärunko nuis on vakiona. V-Force 3?

Sehän se
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 18.8.2012 18:45

bömbeer_ kirjoitti:mitäköhän tulppia ootte käyttäny tai käytätte kun itella on b9evxzz

BR9ECMVX on vakio ja ihan yhtä hyvin käy esim. br9eg, joka myöskin halvempi.
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 18.8.2012 19:00

http://www.24mx.fi/motocross/p%7C775/mu ... uovit/k16/

jossain halvempi / parempi laatunen sarja ?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 18.8.2012 19:03

Polisport on hyvä valmistaja kun niitä orkkiksenakin käytetään (no en muista käyttikö just ktm, mutta joku iso merkki käyttää), eli osta pois vaan.

Toinen vaihtoehto on ufon sarja stormilta, mutta hinta on samaa luokkaa.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 18.8.2012 21:01

Kotari taitaa käyttää Acerbiksen muoveja. Mutta itte oon pohtinu onko esim. noi Polisportin muovit sellasta samanlaista kumimaista jota voi väännellä mitenpäin tahansa, kuten vakio acerbiksiä? :)
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 18.8.2012 21:12

Eiköhän ne semmoset väänneltävät ole.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Gogge » 18.8.2012 21:23

Siinähän on lähinnä takana se, ettei rossia yms ajettaessa katteet hajoa/halkea kokoajan, niitä kaatumisia tulee kummiskin. Eli siksi käytetään joustavampaa, ja ehkä pehmeämpää muoviseosta. Kadullahan tällä ei ole niinkään merkitystä, harvoin kaatuessa ne katteet edes maihin osuu. Ja pehmeämpään seokseen tulee tietysti naarmujakin helpommin. Mutta kun tälläseen kisaenskaan, eli juurikin sinne metikköön suunniteltuun vehkeeseen myydään muoveja, niin voisi juurikin olettaa, että muovit on siihen harrastamiseen sopivat/juurikin sellaiset taipuisat.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Alexir » 19.8.2012 1:21

alpinestars^ kirjoitti:
bömbeer_ kirjoitti:mitäköhän tulppia ootte käyttäny tai käytätte kun itella on b9evxzz

BR9ECMVX on vakio ja ihan yhtä hyvin käy esim. br9eg, joka myöskin halvempi.

B9EG käy kanssa, r on vain häiriönpoistaja josta on hyötyä jos on kierroslukumittari, jota harvemassa kotarissa on.

B10EG on itsellä tällä hetkellä kiinni ja hyvin sytyttää ;)
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
huVud
Liittynyt:
4.6.2009 22:57
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut huVud » 19.8.2012 3:20

Oisko jollain heittää tohon uuempaan mittariin soveltuvan patterin mallimerkintää?
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 19.8.2012 10:01

huVud kirjoitti:Oisko jollain heittää tohon uuempaan mittariin soveltuvan patterin mallimerkintää?

Etkö vois ottaa maskin pois, ottaa sen patterikotelon kannen irti mittarin takaa ja kahtoo mikä se on ? :eek: Oikeesti niin helppo homma..
ÄssÄ--
Liittynyt:
15.4.2010 20:52
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ÄssÄ-- » 19.8.2012 14:00

huVud kirjoitti:Oisko jollain heittää tohon uuempaan mittariin soveltuvan patterin mallimerkintää?

CR 2430