Husqvarna WR

MiniMies
Pyörä:
Honda CBR 600F PC35
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.6.2010 2:22
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut MiniMies » 16.6.2013 15:30

Pitäs kyllä itekkin varmaan mitata. Sitten hoonauksen ja uuden männän jälkeen uudestaan :D
ville69
Pyörä:
yz250f 2009, EX Husq 144, EX PV x3
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
21.10.2010 23:59
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut ville69 » 16.6.2013 17:08

elikkä tuo 11bar ei pitäisi vielä väljä olla? :)
SM/WR 144 Proju! viewtopic.php?f=93&t=85496
http://www.youtube.com/user/Husqq69 jaja http://www.youtube.com/channel/UCpNW7G8 ... QgQ/videos
_nigge_
Pyörä:
Gilera RCR '10(EX),Husqvarna WR 125 '09
Paikkakunta:
Toijala
Liittynyt:
28.4.2012 20:08
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut _nigge_ » 16.6.2013 18:37

Oliks muuten 2009 WR ja CR katteet identtiset lukuunottamatta numerokilpee? :P Kun kattelin tässä tarrasarjaa weeraan ja löyty hienot mutta on 2009 cr tartkotettu.. :s ja sitte,mahtaako olla mahdollista vaihtaa pyöräkokoo tossa vakiomittarissa? Kun motot on on alla niin näyttää aika lailla liikaa :D
''Tottakai se menee kovaa ku se on husse!''
sorjoska
Pyörä:
Yamaha yzf-r 125
Liittynyt:
8.6.2010 22:56
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut sorjoska » 16.6.2013 21:42

Sitten ku rupee puristukset tippumaan kympin pintaan ni kannattaa rueta mäntää vaihtelee.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 16.6.2013 21:52

_nigge_ kirjoitti:Oliks muuten 2009 WR ja CR katteet identtiset lukuunottamatta numerokilpee? :P

Kyllähän ne samanlaiset on.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Moottori16
Pyörä:
Suzuki rm 250
Liittynyt:
23.10.2009 18:30
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Moottori16 » 16.6.2013 23:10

Päden sen verran että wr:ssä on takavalo kiinni takalokarissa, eli toisinsanoen jos ostaa katesarjan, se on aina cr katesarja.
_nigge_
Pyörä:
Gilera RCR '10(EX),Husqvarna WR 125 '09
Paikkakunta:
Toijala
Liittynyt:
28.4.2012 20:08
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut _nigge_ » 16.6.2013 23:53

Kiitos tästä tiedosta :) Sitte vaa tarrasatsia tilauksee ku massia löytyy ylimäärästä.. :lol:
''Tottakai se menee kovaa ku se on husse!''
Villee--
Pyörä:
Husqvarna WR
Paikkakunta:
Suomussalmi
Liittynyt:
29.8.2010 18:20
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Villee-- » 17.6.2013 21:46

kertokaahan kaasuvaijerin oikea reititys -05 Weeraan :D edellinen omistaja laittanu starttipolkimen puoleisen syylärin takaa :D pitäiskö sen mennä magneeton puolelta tankin ali vai miten :D pikainen vastaus olisi kiva!
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Rajis- » 17.6.2013 23:52

Mulla ainakin menee magneeton puolelta siitä syylarin kahen kiinnityksen välistä ja sitten runkoa pitkin, tuo mun pyörä on -02 eli varmaankin samalla tavalla menee kun sama tankki jne.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
ville69
Pyörä:
yz250f 2009, EX Husq 144, EX PV x3
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
21.10.2010 23:59
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut ville69 » 18.6.2013 21:20

Tuli tuossa mielee että ku vhä vituttaa nää katulaiskan sähköt välillä nii mitenkä olis mahollista jos ostas kaikki WR'än sähköt mittarista lähtien nii vissii pitäs mennä suoraa? mutta entä virtapää ja vauhtipyörä joutuuko vaihtaa vai saako jotenki kikkailtuu? Vhä ehkä hurja idea, mutta mielenkiinostakin vhä kyselen, ehkä talvella projektin yhteydessä toteutettava idea jos ei mahdotonta... :roll:
SM/WR 144 Proju! viewtopic.php?f=93&t=85496
http://www.youtube.com/user/Husqq69 jaja http://www.youtube.com/channel/UCpNW7G8 ... QgQ/videos
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Rajis- » 18.6.2013 23:00

aika kalliiks kyllä tulee jos ostat kaikki wr:än sähköhilppeet.. Pitää varmaan kaikki uusia johtosarjasta staattoriin ja vauhtipyöräänmutuilua siis.
Ja sitten omaa kysymystä: Vetääkö nää weeärrät todellaki niin helposti tukkoon, että kun sen aikaa käy tyhjäkäyntiä että vedän potan päähän ja laitan hanskat käteen niin on jo aivan tukossa, 2,5% seokset käytössä. Ainakaan noi kavereiden kotarit ei vedä noin äkäsesti tukkoon :D Ja toinen, nyt on 13-42 välit ja silti on perkeleen lyhkäsen tuntuset. Huippuja kerää jotain 125-130 riippuu miten pitkälle kehtaa huudattaa ja piikkiä ottaa kutosella jo 70-75 vauhissa.. Eikä tohon vissiin oikeen pitempää välitystä saa kun pienin takaratas on 40h ja 14h eturatas tuskin mahtuu pyörimään tuolla(vai onko 13h jopa isoin?)..
Edit: ja puskeekos muilla pa-säätimen huohotinletkuista öljyä pihalle? alemmassa on se tulppa, mutta ylemmässä ei(eikä siinä vissiin kuulukkaan olla?) ja ylemmästä puskee öljyä sen verta paljon että runko on ihan öljyssä siitä kohtaa mihin letkun pää tulee..
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
MiniMies
Pyörä:
Honda CBR 600F PC35
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.6.2010 2:22
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut MiniMies » 19.6.2013 2:02

Ei se mulla ainakaan tukkoon mee. Voi käyttää tyhjäkäynnillä aika kauankin. Kai se 14 piikkinenkin pyörimään mahtuu.. Onhan porukalla niitä ollutkin mun mielestä. Kyllähän sieltä sitä öljyä aina pukkaa.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Rajis- » 19.6.2013 2:30

Mikähän tossa oikeen vetää sen tukkoon, antaa pikkuhetken olla tyhjäkäynnillä tai ajaa hetken tasasta vauhtia(tietty nyt välikaasuja antaa) niin aina lasettamaan lähtiessä rötää niin perkeleesti :s Täytyy varmaan putkesta poltella karstat, jos vaikka helpottas..
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Alkoon_
Pyörä:
Fantic Motor Caballero 125 -09
Liittynyt:
27.5.2012 10:20
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Alkoon_ » 19.6.2013 10:47

Joo kyllä mullakin vetää tyhjäkäynnillä vähän tukkoseksi, muttei kyllä noin paljoa eikä noin nopeasti. Sen verran tukkoseks menee, ettei tyhjäkäynnillä haluis pysyä, mutta kun kerran vetää vaihteen loppuun, nii johan helpottaa. Onko kukaan modannut akkua kiinni tällaseen? Tarvisin tuolle mittarille 12v jännitteen, ja oon sen verta käsi näitten sähköjen kanssa, että akun kiinni heittäminen taitaa olla helpoin vaihtoehto. Mittarina siis Trailtechin Vapor. Penkin allehan toi vissiin menis, muttei johdot tahtonu riittää, joten nyt on väliaikaisesti kiinni jesarilla pytyn kannen päällä nojaamassa syylärin takaosaan :D Pitää vissiin suosiolla vaan pidentää noita johtoja?
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki
ville69
Pyörä:
yz250f 2009, EX Husq 144, EX PV x3
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
21.10.2010 23:59
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut ville69 » 21.6.2013 14:24

Helppokos niitä johtoja on pidentää :)

Mitenkä näissä pitää sisäänajo ajaa? Riitääkö vain että ekan tankillisen ajas vaikka 3,2% seoksilla vähä hissummin?
SM/WR 144 Proju! viewtopic.php?f=93&t=85496
http://www.youtube.com/user/Husqq69 jaja http://www.youtube.com/channel/UCpNW7G8 ... QgQ/videos