aika kalliiks kyllä tulee jos ostat kaikki wr:än sähköhilppeet.. Pitää varmaan kaikki uusia johtosarjasta staattoriin ja vauhtipyörään
mutuilua siis.
Ja sitten omaa kysymystä: Vetääkö nää weeärrät todellaki niin helposti tukkoon, että kun sen aikaa käy tyhjäkäyntiä että vedän potan päähän ja laitan hanskat käteen niin on jo aivan tukossa, 2,5% seokset käytössä. Ainakaan noi kavereiden kotarit ei vedä noin äkäsesti tukkoon
Ja toinen, nyt on 13-42 välit ja silti on perkeleen lyhkäsen tuntuset. Huippuja kerää jotain 125-130 riippuu miten pitkälle kehtaa huudattaa ja piikkiä ottaa kutosella jo 70-75 vauhissa.. Eikä tohon vissiin oikeen pitempää välitystä saa kun pienin takaratas on 40h ja 14h eturatas tuskin mahtuu pyörimään tuolla(vai onko 13h jopa isoin?)..
Edit: ja puskeekos muilla pa-säätimen huohotinletkuista öljyä pihalle? alemmassa on se tulppa, mutta ylemmässä ei(eikä siinä vissiin kuulukkaan olla?) ja ylemmästä puskee öljyä sen verta paljon että runko on ihan öljyssä siitä kohtaa mihin letkun pää tulee..
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125