Nyt tulee pieni tarina tuosta mystisestä "sirityksestä"
Juu eipä ollut nokkaketjun sirinää... Rupesin tsekkaamaan tänään 1000km ajettuja öljyjä, nooh seasta löyty suht paljon jotain muovilastua. Aattelin että öljypumpun ratas sanonu ittensä irti. Availin kytkinkopan ja siitä tuli vuoden paskin hetki
Kytkinkopan takaa paljastui jonkunnäkösiä alumiinikappaleita. Siinä sitten mietiskelin mistä mahtais olla peräsin, muttei siinä vaiheessa ollut mitään hajua. Tämän jälkeen löysin öljyastiasta männäntapin lukkosokan
Eli tässä vaiheessa älysin että mäntä on paskana. Sit pääsin irrottelemaan konetta ja availemaan yläkertaa, niin ei helvetti sitä vitutusta. Männäntappi poikki ja mysteeriset alumiininpalaset sopi mäntään
Sylinteriin semmonen ~1mm naarmu... Ja ne muovilastut oli peräisin siitä nokkaketjun laahaimesta. Ei kyllä mitään hajua miten päässyt noin käymään. Varsinkin ihmetyttää miksi siitä laahaimesta on ruvennut lähtemään sitä muovisilppua?
Tänään sillä vielä vedeltiin 115km/h ja toimivana purin sen
Nyt kovassa harkinnassa Malossin 180 ja jotain putkistoa. orkkispyttysarjakin maksaa saman verran, niin ei kehtaa. Ja mihinkään halppispyttyihin en mielellään koske koska toi mäntä oli jo tarpeeks.
Miten muuten kun tommosessa malossin sarjassa tulee toi säätöboksi mukana, niin mihin se tökätään ja miten sillä säädetään sitten ne seokset kuntoon?
WP_20140531_009.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.