ntjt kirjoitti:nii, ei ookkaan ku mä sain sen maahantuojan viimosen 16piikkisen :D
se sano et yks näkyy olevan varastos että siel ei välttämättä oo yhtään mut kokeillaan tilata
huiput oli 136 ja sit löi rajottimeen että kyllä se niihinki vaikutti ku vakiolla löi 128 rajottimeen
kannattaa sellaselta nuorelta pojalta jolla on melkeen kalju kysellä, se sano et hommataa sit se ratas jostain muualta jos ei maahantuojalla ole J-P Puro on nimi
Jamme kirjoitti:Kävin kokeilemassa istua tämän kymcon päällä allrightissa ja kyllä tuntui paljon isommalta pyörältä kuin cbr, ja pituutta kun itseltäni löytyy vajaa kaksmetriä niin on tämän parempi vaihtoehtokin. Yks kysymys mulla on tästä öljyvuodosta, ilmeneekö sitä enää tämän vuoden pyörissä? ja eikös tässä ole aika sama moottoritekniikka kuin cbr:ssäkin?
zemz kirjoitti:Onko ketään ehtinyt päästellä tällä yli 15000km? Miten on kestänyt kilometrejä? Oon harkinnut tätä tai sitä uutta Honda cbf:ää tulevaksi kevariksi, mutta tän kestävyys (etenkin moottorin) arveluttaa...