Kymco Quannon 125

samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 26.10.2008 20:53

Joo mäki aattelin että on ollu hetken aikaa kuollu tää keskustelu täällä :) Hinta riippuu kai ihan firmasta itelle uusittiin rengas samalla niin oli hinta joku 100e + rengas. Eipä siinä maksa kuin vaan se tunnin palkka normaalis huollos..
bullcat
Pyörä:
Gilera smt -08
Liittynyt:
5.9.2007 15:27

ViestiKirjoittanut bullcat » 5.12.2008 19:47

ntjt kirjoitti:nii, ei ookkaan ku mä sain sen maahantuojan viimosen 16piikkisen :D:D
se sano et yks näkyy olevan varastos että siel ei välttämättä oo yhtään mut kokeillaan tilata :D

huiput oli 136 ja sit löi rajottimeen että kyllä se niihinki vaikutti ku vakiolla löi 128 rajottimeen

kannattaa sellaselta nuorelta pojalta jolla on melkeen kalju kysellä, se sano et hommataa sit se ratas jostain muualta jos ei maahantuojalla ole J-P Puro on nimi


lyökö oikeesti rajottimeen 16 piikkesellä? Yllätäävän hyvin vääntää..
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 15.12.2008 20:33

no alamäkeenhän tuo on ajettu :D mut kyl se pysyy hyvin cbrn peräs tolla rattaalla
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 24.12.2008 15:45

Joo kyllä mäki alamäkeen sain 16 piikkisellä jotain tommosia lukemia mittariin 136-138 :) Kyllähän tasaväkistä on ne huiput cbrrän ja kymcon välillä vakionakin ;)
Luxxxa
Liittynyt:
12.10.2008 22:26

ViestiKirjoittanut Luxxxa » 28.12.2008 1:23

onko kukaan ottanut tosta putkesta sitä ''killeriä'' pois? :o
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 28.12.2008 1:28

Kaveri otti, äänet koveni, tehot ei noussu
Allekirjoitus on heikoille
Luxxxa
Liittynyt:
12.10.2008 22:26

ViestiKirjoittanut Luxxxa » 28.12.2008 13:34

jjaahas :o mut haluisin tietää millä vitulla se sen pois sai? : D
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 8.2.2009 18:01

Täällä ollu ny aika hiljasta :) Väsäilin tos kymcoon kiinni hussen 510 änärin. On kivat murinat 8)
zemz
Pyörä:
Sachs x-road 125
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
1.12.2007 9:56

ViestiKirjoittanut zemz » 8.2.2009 21:28

Onko ketään ehtinyt päästellä tällä yli 15000km? Miten on kestänyt kilometrejä? Oon harkinnut tätä tai sitä uutta Honda cbf:ää tulevaksi kevariksi, mutta tän kestävyys (etenkin moottorin) arveluttaa...
Myynnissä: http://www..com/honlei/50-cc/916135
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 8.2.2009 22:21

Itellä on mittaris sellaset 11 000km että pirun luotettava kyllä kiinalaiseks. Tai taiwanissa missä nuo tehäänkään :) Ei tosiaan yhden yhtä vikaa tai tempuilua oo tullu vastaan vaikka joskus körötelty parin sadan kilsan matkoja putkeen. Ja JOS ongelmia tulee niin onhan nois 2v takuu jos uutena hankit :P
zemz
Pyörä:
Sachs x-road 125
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
1.12.2007 9:56

ViestiKirjoittanut zemz » 9.2.2009 18:43

Jaa no siinä tapauksessa menee kyllä valinta Hondan ja tämän välillä vaikeaksi :s ...

EDIT: Taitaa kymco viedä tehokkaamman koneen ja paremman ulkonäön takia vaikka hinta onkin kovempi. Alan uskoa jo koneenkin kestävyyteen, koska en ole netistä löytänyt mitään muuta ongelmaa jo sen korjatun lauharisotkun lisäksi ja mp-maailman sivuilta luin äskön, että kymco tekee koneita bmw:n moottoripyöriinkin. :eek:
Myynnissä: http://www..com/honlei/50-cc/916135
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 9.2.2009 22:28

Joo ok. Itelle uutena asiana toi bmw:n koneiden tekeminen 8o Ja eiköhän nuo kaikki yamahan ja hondan "helvat" mallit kuten xt, ybr ja se uusin cbf tehdä ainakin osaksi muualla kuin japanissa. Halvan työvoiman ja kulujen takia ;) Tosiaanhan quannonissa on noin 2kw enemmän puhtia kuin cbffäs ja kyllä helposti saa rullattua satasta ja huiput vakiona se 128 (mittariin) Punarajallehan ne kierrokset menee mutta kyllä nelari koneen huudatustakin kestää!
Jamme
Pyörä:
Suzuki GS 500E '90
Liittynyt:
3.12.2007 19:15

ViestiKirjoittanut Jamme » 18.2.2009 16:08

Kävin kokeilemassa istua tämän kymcon päällä allrightissa ja kyllä tuntui paljon isommalta pyörältä kuin cbr, ja pituutta kun itseltäni löytyy vajaa kaksmetriä niin on tämän parempi vaihtoehtokin. Yks kysymys mulla on tästä öljyvuodosta, ilmeneekö sitä enää tämän vuoden pyörissä? ja eikös tässä ole aika sama moottoritekniikka kuin cbr:ssäkin?
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 19.2.2009 13:52

Jamme kirjoitti:Kävin kokeilemassa istua tämän kymcon päällä allrightissa ja kyllä tuntui paljon isommalta pyörältä kuin cbr, ja pituutta kun itseltäni löytyy vajaa kaksmetriä niin on tämän parempi vaihtoehtokin. Yks kysymys mulla on tästä öljyvuodosta, ilmeneekö sitä enää tämän vuoden pyörissä? ja eikös tässä ole aika sama moottoritekniikka kuin cbr:ssäkin?


Nojoo niinhän se on :) ite ajoin inssin ceebralla ja oli kyllä vittumaista kaikki pujottelut tms. sit koitti kymcolla kotona niin suju kuin leikki! Ei kai tos enää ilmene sitä vikaa. ja eikös sekin öljyvuotovika ollut jo tehtaalta tullut vika ja jossain tapaukses ilkivaltaa sen jonku letkun katkasus? :roll: kyllä toi kymco kestää..

Ja ei tos täysin samaa tekniikkaa oo mutta jotku osat sopii aika lailla päikseen
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 11.3.2009 18:01

zemz kirjoitti:Onko ketään ehtinyt päästellä tällä yli 15000km? Miten on kestänyt kilometrejä? Oon harkinnut tätä tai sitä uutta Honda cbf:ää tulevaksi kevariksi, mutta tän kestävyys (etenkin moottorin) arveluttaa...


Oman kymcon mittariin kerkes kertyy +-12 500km. Nyt ollu pari kk sisällä ja kohta vois taas alottaa ajokauden. (;