Arttuuu kirjoitti:Saatan ostaa tezarin tästä läheltä ja kyseinen yksilö vuotaa öljyä lohkon alaosasta. Onko tällainen vika vaikeakin korjata? Onnistuuko esim. jollain tiivistemassalla tms. konetta aukaisematta?
Pöndeix kirjoitti:Arttuuu kirjoitti:Saatan ostaa tezarin tästä läheltä ja kyseinen yksilö vuotaa öljyä lohkon alaosasta. Onko tällainen vika vaikeakin korjata? Onnistuuko esim. jollain tiivistemassalla tms. konetta aukaisematta?
http://www.nettimoto.com/yamaha/tzr/968092 onko sama? Tuolla olis myös janskus:lle kone
jaka kirjoitti:Mikähän vois olla tetsarissa vikana kun ei oikeen käy pienillä kiekoilla silleen pätkien ja sitten 7t toimii niikun pitääkin. voisko olla tulpassa vai kaasarissa vikaa? ja yks kaveri meinasi että mulla ois palanu mäntään reikä kun mulla on vähä paksummat seokset tetsarissa.
jaka kirjoitti:180 suutin on kaasarissa, ja kokeilin toisella tulpalla niin sillä se toimi huonommin, ja 7 tonnin jälkeen kun se ottaa piikin niin se ei pätki millään tavalla. Sitä itekkin ihmettelin miten muka mäntään voi tulla reikä jos on vähä paksummat seokset:D
jaka kirjoitti:Juu kokeilin yhtä varatullppaani ja sillä se toimi huonommin niin kävin ostaa ihan uuen tulpan niin rupeshan se pelamaan.
Masuli- kirjoitti:Voi se hetken aikaa kestää, mutta itse ainakin avaisin lohkot ja vaihtaisin tiivisteen. On ainakin varmempi niin ja samalla saa tarkastettua männän, pytyn ja kytkimen kunnon.