TM 125cc

Suomto
Pyörä:
450f
Liittynyt:
4.2.2004 17:56

ViestiKirjoittanut Suomto » 16.6.2010 20:19

seeimu kirjoitti:Millä konstilla vetoakselin stefa lähtee mäkee, kun tuntuu olevan niin lujassa kiinni että ei irtoo ruuvarilla vääntämällä?


Joku virkkuukoukku tyylinen on aika sopiva tohon hommaan. Vielä jos koukkua pystyy napauttamaan ikään kuin vetovasara tyyliin, niin helpottaa hommaa entisestään.
seeimu
Pyörä:
250 nelkku Temmeli
Liittynyt:
13.4.2009 19:29

ViestiKirjoittanut seeimu » 16.6.2010 21:42

jooh kaveri ehotti ulosvetäjää, pitää testaa sillä, mutta putsasin siitä päältä stefaa ja eipä vuodakkaa enää yhtää ja muutenkaan ei vuotanu ku 1desin kork. johonkin 10h..
PeeJee
Liittynyt:
30.3.2009 16:13

ViestiKirjoittanut PeeJee » 23.6.2010 18:39

seeimu kirjoitti:jooh kaveri ehotti ulosvetäjää, pitää testaa sillä, mutta putsasin siitä päältä stefaa ja eipä vuodakkaa enää yhtää ja muutenkaan ei vuotanu ku 1desin kork. johonkin 10h..

Tais olla vaa liikaa öljyy konees? Mulla teki kans ku pistin desin liikaa.
Myydään aprilia sx, halpa vekotin!
seeimu
Pyörä:
250 nelkku Temmeli
Liittynyt:
13.4.2009 19:29

ViestiKirjoittanut seeimu » 23.6.2010 21:35

Oli se stefa kärsiny vähäse ja päästi siitä välistä.. Ja sain otettuu sen pois sellasella meisselillä mikä oli päästä vähä käyrä. Piti vaan vääntää kovaa reunasta ja alko sit pyörii niin sen jälkee lähti tulee pois.
RealTaste
Pyörä:
Husaberg fs650 -04
Liittynyt:
3.6.2008 23:12

ViestiKirjoittanut RealTaste » 25.6.2010 2:25

mistäköhän temmeihin tarra sarjoja varsinkin näihin vähän vanhempiin esim -01?
meinaan niitä ei vakiosarjoja vaan jotai erilaisempaa?
RealTaste
Pyörä:
Husaberg fs650 -04
Liittynyt:
3.6.2008 23:12

ViestiKirjoittanut RealTaste » 25.6.2010 12:59

NAKS sinne leipo sitte seki paska :| kampuran alapään laakeri runkolaakereineen ja koko kampura paskana. kiva homma sitten sillee.
Viimeksi muokannut RealTaste päivämäärä 22.7.2010 3:29, muokattu yhteensä 1 kerran
seeimu
Pyörä:
250 nelkku Temmeli
Liittynyt:
13.4.2009 19:29

ViestiKirjoittanut seeimu » 25.6.2010 19:58

http://www.cross-shop.eu/index.php?item ... 34&lang=NL
Tuolla on parit tarrat.
skugu
Liittynyt:
17.6.2009 1:06

ViestiKirjoittanut skugu » 26.6.2010 14:19

seeimu kirjoitti:http://www.cross-shop.eu/index.php?item=&action=page&group_id=10000034&lang=NL
Tuolla on parit tarrat.


onko kenelläkää mitää kokemuksia tosta kaupasta? miten kaua kestää tavaroiden toimitus ja muuta yleistä :nörtti:
theaaltonen
Pyörä:
TM Racing 125 E 2T
Paikkakunta:
stadi
Liittynyt:
3.11.2009 22:39

ViestiKirjoittanut theaaltonen » 7.7.2010 18:19

Käytättekö 95 vai 98 bensaa? Luin jostain että TM kannattaa tankata 98:lla 2,5% seoksella?
Zuidaaja
Liittynyt:
22.2.2008 19:39

ViestiKirjoittanut Zuidaaja » 7.7.2010 18:20

theaaltonen kirjoitti:Käytättekö 95 vai 98 bensaa? Luin jostain että TM kannattaa tankata 98:lla 2,5% seoksella?

Kyllähän näissä peleissä voi 95 käyttää mutta suurin osa pistää sitä 98, pari senttiä sinne tänne per litra ei kisapiikin kuskin taloutta kaada :lol: 2,5% on ihan hyvä.
Escalator
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
12.5.2006 19:29

ViestiKirjoittanut Escalator » 7.7.2010 20:27

Miten on mahdollista että joku laittaa 95 tankkiin?!

98++ oktaanista pelkästään. Itse ajan 3,5 prossan seoksilla
It's a fine line between life and death. Dare to walk on that line?
mankeli_
Liittynyt:
17.6.2008 22:34

ViestiKirjoittanut mankeli_ » 7.7.2010 22:18

Paljonkos porukka ajelee männällä? entä kuinka usein pitää isompaa remppaa tehä? ja sitte että onko tähän kovinkin kalliit varaosat? :)
theaaltonen
Pyörä:
TM Racing 125 E 2T
Paikkakunta:
stadi
Liittynyt:
3.11.2009 22:39

ViestiKirjoittanut theaaltonen » 7.7.2010 23:57

Zuidaaja kirjoitti:
theaaltonen kirjoitti:Käytättekö 95 vai 98 bensaa? Luin jostain että TM kannattaa tankata 98:lla 2,5% seoksella?

Kyllähän näissä peleissä voi 95 käyttää mutta suurin osa pistää sitä 98, pari senttiä sinne tänne per litra ei kisapiikin kuskin taloutta kaada :lol: 2,5% on ihan hyvä.
Selvä peli, kiitos vastauksesta. ;) Luulen, että tuo 2,5% seos on ihan sopiva kadulla.
wilzun
Pyörä:
Big Bore 144cc yz
Paikkakunta:
Vuoriniemi
Liittynyt:
7.10.2009 21:18
Temmi<3

ViestiKirjoittanut wilzun » 9.7.2010 12:19

Olen jo vuoden haamuillut tätä kyseistä kevytmoottori pyörää. Mopo ikä alkaa olla lopuillaan ja syksyllä pitäisi ostaa kevari. Täytän kummiskin vasta tammikuussa ja ajoon pääsee vasta kun lumetsulaa ;s.
Aattelin kysellä pyörästä vähän enemmän.

Männän vaihtoväli perus katukäytössä et ajaako yli 50h?
Alakerran remppa itse vai purolle ja missä ajassa alakerran remppaa?
Onko samanlainen huoltaa kun kotari?


Ja saa laittaa yv:llä jos teillä on tm smr 125cc myynnissä :)

Kiitos etukäteen
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 9.7.2010 12:22

wilzun kirjoitti:Olen jo vuoden haamuillut tätä kyseistä kevytmoottori pyörää. Mopo ikä alkaa olla lopuillaan ja syksyllä pitäisi ostaa kevari. Täytän kummiskin vasta tammikuussa ja ajoon pääsee vasta kun lumetsulaa ;s.
Aattelin kysellä pyörästä vähän enemmän.

Männän vaihtoväli perus katukäytössä et ajaako yli 50h?
Alakerran remppa itse vai purolle ja missä ajassa alakerran remppaa?
Onko samanlainen huoltaa kun kotari?


Ja saa laittaa yv:llä jos teillä on tm smr 125cc myynnissä :)

Kiitos etukäteen

40-100h männänvaihto väli, jos on aikasempaa kokemusta konerempoista niin mieluummin ite, säästyy rahaa ihan reippaasti. alakerran remppa pyörii siinä 200-250h, on samanlainen huoltaa kun kotari ja muutkin kisaenskat