kimsson kirjoitti:Pitäskö se tuollainen ostella
Voi yrittää, mut aika selvästi siinä ylälaidassa mun mielestä lukee punapohjalla SOLD OUT. Oudosti mm. UP:llakaan ei enää ollu bigbore-kittiä tarjolla CBR:ään... näinköhän taannoinen EU:n päätös pakottaa jäsenmaat prätkienkin vuosikatsastuksiin olis saanu kauppiaat myymään varastonsa tyhjiks? Onhan se toki selvää, että isopyttyisten kysyntä romahtaa jos ekat EU-maat alkaa tsekata pyörät jo (kai) parin vuoden päästä, Suomessakin kai viimeistään 2018? Vähä kalliiks menee bigbore-huvi jos pytyn joutuu repiin irti/kiinni vuosittain. EU-puusilmät ei nyt taas tajua, että eihän tussarin piipun koolla ole väliä, tai edes kunnolla suuremmin, vaan pitää tajuta koska kudin voi lähettää
Tokihan iteltään tai muilta saa hengen pois jo mopolla, jos sikseen on. Mistään ei mitään tajuta, mutta lupa tehdä päätöksiä, siis eiks virkamiesten ja poliitikkojen pitäis pikemminki käydä jokin pätevyyskatsastus?! Kuukausittain!
No joo, nag nag nag.
Intian Bangalore:ssa olleen Honda-diilerin sivuilla oli tänvuotisen CBR150R:n speksit, ehdin hukata sivun mut joku City Motors se tais olla. Tehoja lupaili 13,1kW (+3) ja vääntöä 12.6Nm (oliko +2), abouts jos en ihan väärin muista. Teho oli bhp:na 17,5 kieppeillä, eli jos arvot ovat vertailukelposia niin Athenan 16,8 jää. Kyyllähän tuo lisäys siis jo tuntuis, kadullakin eikä vaan paperilla.
Valitettavasti diilerin varaosakaupat toimii puhelinpelillä, ei nettikauppaa eikä mailia, eli työläämpi selvittää montako ziljardia rupiaa + tullit pitäis panostaa. Tuskinpa ees pinnapulttien jako osuu, plus elektroniikkakin lie omansa 150:lle. Arvatenki luurista kuuluu siis jotain "noo wörkkeee, sahiiib". En viitsiny tosin ruveta ihmeemmin penkomaan asiaa, eikös 2010/2013 ole eri mallisukupolvea?