kotemi: vaihda tulppa nyt aluksi, tsekkaa läpät ja mittaa/vaihda staattori jos tarvetta. aika monella samaa ongelmaa mutta en tiedä kuka on selättänyt ongelman?
Blade_ kirjoitti:peetyh: siellä putkessa on kaikenlaista sälää mutta ei ole ainoastaan sieltä kuristettu.
kotemi: vaihda tulppa nyt aluksi, tsekkaa läpät ja mittaa/vaihda staattori jos tarvetta. aika monella samaa ongelmaa mutta en tiedä kuka on selättänyt ongelman?
WhosAllu kirjoitti:Kiitos, ja onko teillä ollut kietarin alalaakerissa paljonkin väljää ylös/alas? Ja onko normaalia että 250h jälkeenon väljää kietarissa ja hieman petareissa mutta kun ei kolise tai kilise.?
alpinestars^ kirjoitti:Millä kotarin tt-paisarista ihan peilikiiltävä? Uskaltaako tuota hioo jollain 1000 paperilla, kun on tuo pinnote, vai millä ootte killottanu? kyllähän se nytkin kiiltää, mut entinen oli ihan peili, enkä tiiä millä sitä oli vedelty
Peetyh kirjoitti:Blade_ kirjoitti:peetyh: siellä putkessa on kaikenlaista sälää mutta ei ole ainoastaan sieltä kuristettu.
kotemi: vaihda tulppa nyt aluksi, tsekkaa läpät ja mittaa/vaihda staattori jos tarvetta. aika monella samaa ongelmaa mutta en tiedä kuka on selättänyt ongelman?
Olisin tosi kiitollinen jos saisin hieman tarkennusta että minkänäköstä sälää siellä on ja missä kohin, ja että moneenko kymmeneen osaan tuo putki pitää rälläköidä että ne saa pois? Olis myös mukava tietää että paljokohan tuommosella 4.4kw, kerran kiinni käytetyllä putkella on arvoa? että kannattaako edes rueta availemaan ja poistamaan kuristuksia vai ostanko vain suoraan uuen putken. Ulkonäön takia tätä hommaa ajattelin, ku tuo vakioputki on krominen ja nykynen tt putki musta ja olis paljon hienomman näkönen kromisena.
alpinestars^ kirjoitti:alpinestars^ kirjoitti:Millä kotarin tt-paisarista ihan peilikiiltävä? Uskaltaako tuota hioo jollain 1000 paperilla, kun on tuo pinnote, vai millä ootte killottanu? kyllähän se nytkin kiiltää, mut entinen oli ihan peili, enkä tiiä millä sitä oli vedelty
??
Muistasko joku mittarin nappipatterin koodia ulkoo?
Blade_ kirjoitti:Kietarissa ei saisi olla yhtään väljää! Eikä kyllä petilaakereissakaan. Tosin en tiedä kuinka paljon asia muuttuu kun ne ovat lämpösovitteella että lähteekl väljyys. Mutta itsellä ei kyllä yhtään väljää ja mielestäni ei saisi olla kyllä väljää (mutu). Mutta vaihtoon jos kietarissa ylös/alas väljyyttä.