Rieju RS 2 125

Collusion
Pyörä:
KTM EXC 250 -96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.8.2004 0:46

ViestiKirjoittanut Collusion » 16.3.2006 15:25

Ei ole kuristettu, kuten mikään muukaan 125cc 4-tahti.
Jax_KiBez
Pyörä:
HusQ SM/WRE 125
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
23.4.2005 13:02

ViestiKirjoittanut Jax_KiBez » 16.3.2006 15:27

No kyllä jotkut nelarit on tehty hieman tukkoisiksi, ainakin mun Skyteamissa oli putkessa kureja ja kuristeena käytetty pieni kaasari
Collusion
Pyörä:
KTM EXC 250 -96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.8.2004 0:46

ViestiKirjoittanut Collusion » 16.3.2006 15:55

Samalla tavalla voidaan ajatella, että hajapussin koneessa on käytetty 1mm liian pieniä kaasuttimia, eikö?

Ei, vaan tarkoitan sitä, että kone on suunniteltu noille tehoille. Eri asia ovat 2-tahdit, joiden koneet on suunniteltu korkeammille tehoille, mutta jälkeenpäin kuristettu erilaisilla systeemeillä.
VoiD
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
11.1.2006 17:55

ViestiKirjoittanut VoiD » 16.3.2006 15:57

Collusion kirjoitti:Samalla tavalla voidaan ajatella, että hajapussin koneessa on käytetty 1mm liian pieniä kaasuttimia, eikö?

Ei, vaan tarkoitan sitä, että kone on suunniteltu noille tehoille. Eri asia ovat 2-tahdit, joiden koneet on suunniteltu korkeammille tehoille, mutta jälkeenpäin kuristettu erilaisilla systeemeillä.
jep mutta jos 125cc nelarissaon 16mm kaasari sen vaihto auttaah uomattavasti ainakin vääntöihin. kyllähän noissa ainakin 26mm pitäs killua
Jargou
Paikkakunta:
Turkkusesta
Liittynyt:
20.7.2004 2:10

ViestiKirjoittanut Jargou » 17.3.2006 15:24

elikkä kävin kattomassa tätä motoa ja hienompi on luonnossa kuin kuvissa. Lisäksi sinistä väriä löytyy, jota siis ei netistä löydy. Eli sinisen riejun kuvia jos netist löydät nii pistä tänne topicciin. on kuristukset. Maksimitehoa ei mekaanikko tienny, mutta se on kuulemma kuristettu 7,5kW. Nopeudeksi arveli mekaanikko 120km/h
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 17.3.2006 18:03

Kuva toi on mopoversio, mutta en usko että piikkisen sininen väritys paljoa on erilainen.
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
Jargou
Paikkakunta:
Turkkusesta
Liittynyt:
20.7.2004 2:10

ViestiKirjoittanut Jargou » 17.3.2006 18:14

On erilainen. Melko paljonkin. Hienompi :)
VoiD
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
11.1.2006 17:55

ViestiKirjoittanut VoiD » 17.3.2006 19:12

ihan makeehan toi on mutta mun m,ielestä kyykkypiikkiiin ei 10kw riitä...
Jargou
Paikkakunta:
Turkkusesta
Liittynyt:
20.7.2004 2:10

ViestiKirjoittanut Jargou » 17.3.2006 21:56

Onkos se 10kW maksimiteho ?
H0tpejbe
Liittynyt:
9.6.2005 18:27

ViestiKirjoittanut H0tpejbe » 17.3.2006 22:05

en usko että saa kymmentäkään
eskoal
Liittynyt:
31.3.2005 18:11

ViestiKirjoittanut eskoal » 19.3.2006 20:07

Miksiköhän ne on nakuversioon änkeny sitten isomman tankin, olishan sen tähä voinu istuttaa..
Bensaa suonissaan!
Tinba
Pyörä:
Ducati Monster696
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
4.2.2006 18:36

ViestiKirjoittanut Tinba » 19.3.2006 22:37

Jargou kirjoitti:Onkos se 10kW maksimiteho ?


mascon sivuilla lukee ainaki 7.5kW :/ On kyl nätti pyörä, mut taitaa osto jääd tehojen takia väliin.. Tai noh, kesällä sitten näkee että millasia kokemuksia kaikilla on tästä.
Jargou
Paikkakunta:
Turkkusesta
Liittynyt:
20.7.2004 2:10

ViestiKirjoittanut Jargou » 20.3.2006 0:01

kuristettu 7,5kW:seen. ostan ton. hieno ja taloudellinen. Tehoilla ei oo enää väliä niinkään. Varmaan kyllä viritän mut saa silti nähdä..
Jargou
Paikkakunta:
Turkkusesta
Liittynyt:
20.7.2004 2:10

ViestiKirjoittanut Jargou » 24.3.2006 14:00

Kuva
Kuva

Toinen kuva on moposta, mutta kevarimalli on jarruja ja änkkäriä lukuunottamatta sama. Hienoja pelejä[/img]
Tinba
Pyörä:
Ducati Monster696
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
4.2.2006 18:36

ViestiKirjoittanut Tinba » 24.3.2006 15:46

Niin eli kumpi sitten noista on se kevarimalli? :P Ku ei oo oikee saanu selvää kumpi noist on se piikki. :o