Sachs X-Road 125

rrracing

ViestiKirjoittanut rrracing » 25.1.2007 20:17

miten paljon kulkee toi x-road ja voisko joku laittaa linkkiä x-road mittaristosta kiitos
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 20:42

ViestiKirjoittanut Pego » 27.1.2007 19:06

http://i9.ebayimg.com/07/m/000/79/28/c81a_27.JPG tässä tämä maski, ja vanhemmissa on suzukin kone jossa on kw/hp 10/13.41 ja kulkee 100, sekä uudessa on morinin kone jossa on kw/hp 9,8/13,33 ja kulkee kans about 100.
Noissa ei oo kovin paljoo eroo.
timppad
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
29.6.2005 14:03

ViestiKirjoittanut timppad » 17.3.2007 18:37

Nyt o päivä tuollasella tullu ajeltua ja kylse kaupungissa ajeleminen o nättiä ainaki rägäfin jälkeen..
Paskasti lähtee kylmänä käyntii, ryypytät ja teet vaikka mitä. Huonosti käy tyhjänkäyntiä kylmänä, tyhjäkäynnin nosto ehkä auttas? mut jossai vaihees tuhjänkäynnin nostamises se tekee kuitenki sen ettei se lähe ollenkaa kylmänä käyntii..? Aika mututietoo muttei oo vie kerenny/viittiny ruveta säätää.. :)
Jon||
Paikkakunta:
Las Pargas
Liittynyt:
17.5.2006 21:20

ViestiKirjoittanut Jon|| » 18.3.2007 12:38

timppad kirjoitti:Nyt o päivä tuollasella tullu ajeltua ja kylse kaupungissa ajeleminen o nättiä ainaki rägäfin jälkeen..
Paskasti lähtee kylmänä käyntii, ryypytät ja teet vaikka mitä. Huonosti käy tyhjänkäyntiä kylmänä, tyhjäkäynnin nosto ehkä auttas? mut jossai vaihees tuhjänkäynnin nostamises se tekee kuitenki sen ettei se lähe ollenkaa kylmänä käyntii..? Aika mututietoo muttei oo vie kerenny/viittiny ruveta säätää.. :)


Olisiko kuvia tulossa???
timppad
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
29.6.2005 14:03

ViestiKirjoittanut timppad » 18.3.2007 14:44

Jon|| kirjoitti:
timppad kirjoitti:Nyt o päivä tuollasella tullu ajeltua ja kylse kaupungissa ajeleminen o nättiä ainaki rägäfin jälkeen..
Paskasti lähtee kylmänä käyntii, ryypytät ja teet vaikka mitä. Huonosti käy tyhjänkäyntiä kylmänä, tyhjäkäynnin nosto ehkä auttas? mut jossai vaihees tuhjänkäynnin nostamises se tekee kuitenki sen ettei se lähe ollenkaa kylmänä käyntii..? Aika mututietoo muttei oo vie kerenny/viittiny ruveta säätää.. :)


Olisiko kuvia tulossa???


no nyt o pari kuvaa..
timppad
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
29.6.2005 14:03

ViestiKirjoittanut timppad » 19.3.2007 22:48

Kylmänä sähköstartilla ei millään mutta lykkäämällä varmaa ekalla koneen pyöräyksellä lähtee käyntii. Akku on hyväskunnos.. mistäkähä johtuu?!
`
Liittynyt:
15.10.2004 20:45

ViestiKirjoittanut ` » 19.3.2007 22:54

lämpimänäkö lähtee sähköstartillaki?
timppad
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
29.6.2005 14:03

ViestiKirjoittanut timppad » 19.3.2007 23:01

MiikaZz kirjoitti:lämpimänäkö lähtee sähköstartillaki?

kyllä..
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 30.5.2007 22:04

timppad kirjoitti:Kylmänä sähköstartilla ei millään mutta lykkäämällä varmaa ekalla koneen pyöräyksellä lähtee käyntii. Akku on hyväskunnos.. mistäkähä johtuu?!
Ei oo puristuksia vaan jostain syystä.
timppad
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
29.6.2005 14:03

ViestiKirjoittanut timppad » 31.5.2007 14:06

juu-joa kirjoitti:
timppad kirjoitti:Kylmänä sähköstartilla ei millään mutta lykkäämällä varmaa ekalla koneen pyöräyksellä lähtee käyntii. Akku on hyväskunnos.. mistäkähä johtuu?!
Ei oo puristuksia vaan jostain syystä.

Kelit lämpes ja vika katos. Sama ongelma oli joskus 2t skootterinkaa..oiskohan vaa liian tehoton starttimoottori
dtdt
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
26.10.2005 17:43

ViestiKirjoittanut dtdt » 23.7.2007 17:46

ei toi kyl kauheen tehokkaalt tuntunu teharimopoon verrattuna... vääntöö tietenkin oli paljon ja äänet hyvät. jarrut vaikutti myös todella tehokkailta
Biikkari
Liittynyt:
8.7.2007 20:16

ViestiKirjoittanut Biikkari » 9.8.2007 19:37

Tietääkö joku onko tuossa putken alkupäässä jonkinlainen kuristus? Vuosimalli on siis -06. Kun n. 30cm moottorista on putkessa sellainen leveämpi kohta. Eihän tällaisessa vehkeessä luultavasti mitään kuristusta ole, mutta onko kukaan tarkistanut asiaa.
timppad
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
29.6.2005 14:03

ViestiKirjoittanut timppad » 28.9.2007 23:32

Biikkari kirjoitti:Tietääkö joku onko tuossa putken alkupäässä jonkinlainen kuristus? Vuosimalli on siis -06. Kun n. 30cm moottorista on putkessa sellainen leveämpi kohta. Eihän tällaisessa vehkeessä luultavasti mitään kuristusta ole, mutta onko kukaan tarkistanut asiaa.

Jos sielä joku kuristus on ja otat sen pois ni voi olla että tarvii isomman kaasarin tai porata tai jottai, jos meinaat että siitä jotai hyötyy ois..
Liitoorava
Pyörä:
Yamaha R6
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
6.3.2007 16:22

ViestiKirjoittanut Liitoorava » 28.9.2007 23:39

timppad kirjoitti:
Biikkari kirjoitti:Tietääkö joku onko tuossa putken alkupäässä jonkinlainen kuristus? Vuosimalli on siis -06. Kun n. 30cm moottorista on putkessa sellainen leveämpi kohta. Eihän tällaisessa vehkeessä luultavasti mitään kuristusta ole, mutta onko kukaan tarkistanut asiaa.

Jos sielä joku kuristus on ja otat sen pois ni voi olla että tarvii isomman kaasarin tai porata tai jottai, jos meinaat että siitä jotai hyötyy ois..


Se ei ole kuristus.. Ottakaa selvää miten 4-t pakoputkisto toimii niin ymmärrätte.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
timppad
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
29.6.2005 14:03

ViestiKirjoittanut timppad » 30.9.2007 22:20

Liitoorava kirjoitti:
timppad kirjoitti:
Biikkari kirjoitti:Tietääkö joku onko tuossa putken alkupäässä jonkinlainen kuristus? Vuosimalli on siis -06. Kun n. 30cm moottorista on putkessa sellainen leveämpi kohta. Eihän tällaisessa vehkeessä luultavasti mitään kuristusta ole, mutta onko kukaan tarkistanut asiaa.

Jos sielä joku kuristus on ja otat sen pois ni voi olla että tarvii isomman kaasarin tai porata tai jottai, jos meinaat että siitä jotai hyötyy ois..


Se ei ole kuristus.. Ottakaa selvää miten 4-t pakoputkisto toimii niin ymmärrätte.

lähinnä tuota just tarkotan..