vesku-R125 kirjoitti:toi semmost juttuu oon kuullu et itsarin sylinteri on viilattavissa, kantta voi laskea jos korottaa alapäästä,ja boyesenin läpät antais vähän potkua, nii mikä noist asioist pitää paikkansa ja jos sylinteriä voi viilata niin voisiko joku selostaa mistä sitä viilataan ja kuinka paljon, kysymys heräsi kun katsoin sylinterin sisään ettei ole ihan samanlainen kuin suiza PVeen pytty
|rixu| kirjoitti:vesku-R125 kirjoitti:toi semmost juttuu oon kuullu et itsarin sylinteri on viilattavissa, kantta voi laskea jos korottaa alapäästä,ja boyesenin läpät antais vähän potkua, nii mikä noist asioist pitää paikkansa ja jos sylinteriä voi viilata niin voisiko joku selostaa mistä sitä viilataan ja kuinka paljon, kysymys heräsi kun katsoin sylinterin sisään ettei ole ihan samanlainen kuin suiza PVeen pytty
Sylenteriä voi viilata, kantta voi laskea (ja ei tarvitse korottaa alapäästä), boikkarit antaa vähän lisää vääntöjä (kaittiisa?).
Sylinteriä viilataan oman maun mukaan ja totta, se ei ole ihan samanlainen kun pevukan pytty.. Jos ei ole mitään hajua viilaamisesta niin turhaan menee tunkemaan mitään terävempää pyttyyn. Ensin harjoitellaan niihin pevukan pyttyihin, sitten samankaltaisesti
vesku-R125 kirjoitti:on pevun pytystä hyvä kokemus, noin 5 pv pyttyä olen perus viilannut vain paosta ja imusta, noilla viilauksilla on ihan mukavat piikit ja tehot saavutettu. niinkuin vähä aamostelin että mitä niistä tetsarin aukoista voi viilata ja mihin suuntaan ?
|rixu| kirjoitti:vesku-R125 kirjoitti:on pevun pytystä hyvä kokemus, noin 5 pv pyttyä olen perus viilannut vain paosta ja imusta, noilla viilauksilla on ihan mukavat piikit ja tehot saavutettu. niinkuin vähä aamostelin että mitä niistä tetsarin aukoista voi viilata ja mihin suuntaan ?
No sitten samaan tyyliin kun pv:n pyttyä. Imu oman mielen mukaan sopivaksi ja varovasti pakoaukon kanssa ettei ypvs:n kanssa mene säheltämiseks.
Kysele vielä semmosilta jotka on enemmänkin viilaillu moisia.
TDN kirjoitti:Ongelma vain on, ettei tetzarin pytyssä ole imuaukkoa. Tetzarin pytty on muutenkin hieman kehittyneempi, kuin pv:n. Siitä ei oteta tehoja, niinkuin pv:n pytystä pakoaukkoa viilaamalla milli sinne, toinen tänne tyylillä. Huuhteluiden suuntaus vaikuttaa ratkasevasti pytyn luonteeseen, niiden muokkaus ei oo se helpoin homma.
Anna jonkun osaavan kaverin tehä se/ jätä tekemättä.