Ismo_Laitela kirjoitti:eikai sillä ny näissä ole mitään merkitystä heittääkö sinne 95 vai 98 ku lähes olemattomat puristukset kuiteski näin matalaviritteisessä pyörässä?
Ei oo ihan sama täällä suomen maassa.
Ismo_Laitela kirjoitti:aijjaa mitenkäs se suomen maa sitte tohon vaikuttaa? 95 ja 98 polttoaineessa ny ei muuta käytännön eroa ole ku hinta ja suurempi oktaanin määrä minkä johdosta se kestää enemmän puristuksia ilman, että pyörä alkaa nakuttamaan
PapaRobber kirjoitti:Ei näytä olevan Motot.netissä ostetaan osiota... No siispä tnne uskallan viestini laittaa... Ostan siistin varaeeron vähillä kilsoilla. Kasoja ja kovasti rakenneltuja ei kannata tarjoilla.. Paikkakunnalla ei oo väliä!
small_man kirjoitti:Mielenkiinnosta kyselisin että minkä verran tälläiset pitää kierroksia vakiovälityksillä 100 vaihdeissa? Kun oma hyosung tarvitsee noin 10000rpm sadan vauhtiin, eli kierrokset olisi 12000rpm. 120km/h vauhdissa. Kuuluuko näitten pikku v2:sten kiertäää vain sitten näin paljon? Kaverini cbr kiertää noin 8000rpm sadan vauhdissa. Vai ovatko kevarin v2 koneet suunniteltu pyörimään noin tiuhaa vauhtia? Ja onko varaderoissa normaalisti vaijerin kanssa aukeavat luistit vai sellaiset kuin omassa hyosungissa, eli olisiko se nyt alipaineella toimivat luistit vai miksi kutsutaankin?
Ismo_Laitela kirjoitti:hurjasti kiertävät nuo nelarinne mahtaakohan niissä olla sitä nelareille tuttua alavääntöä sitte alkuunkaan?
Ismo_Laitela kirjoitti:juu voin vaa kuvitella mitä venttiilit tosta tykkää..
small_man kirjoitti:Sen voin sanoa että kyllä cbr omistaa paremmat alaväännöt mut johtuu varmaankin siitä että siellä liikkuu yks iso muki ja pyörä painaa vähemmän kuin v2 kevarit (comeetta, varjo, varre..)