^^jaani^^ kirjoitti:keskikierroksilla pätkiii ja röpöttelee ja neula on laihimmallla nii auttaako muu ko k56 neulan osto?
K56 neulaa suosittelen lämpimästi.
Oma pyörä k57 neulalla tuntu toimivan puolikaasulla täydellisesti.
Kokeilin sitten huvikseen tota k56 neulaa ja säädin seokset sille.
Jumalauta ero oli kuin yöllä ja päivällä, pyörä on ennen käynyt aina rikkaalla neulan puolesta eikä sitä ole oikein huomannut jostain syystä ajossa. Kiertää meinaan vitusti puhtaammin läpi kierrosalueen kaikilla kaasunasennoilla.
Nostaa lämpöjäkin konetta lämmittäessä varmaan 100% nopeammin kuin ennen, ja nykyään lämmöt pysyvätkin kivasti siinä 70 asteen hujakoilla aina ajossa. Laitan kylmempänä käymisen kylmästi liian suuren bensamäärän piikkiin. Laihalla ei kone käy nyttenkään vaan aikalailla buenot säädöt. Itse pyrin aina täydellisyyteen että pyörä ei päästä ensimmäistäkään korvalla kuultavaa "röpsäytystä" missään kohtaa kierrosaluetta, vaan kiertää 100% täydellisesti läpi kierrosalueen kaikilla kaasun asennoilla.
Ainut mikä tossa on, niin jos täydellisyyteen pyrkii niin tietyllä vaihteella ja tietyllä kaasunasennolla pyörä saattaa tasaista nopeutta ajaessa pari kertaa "röpsäytellä" juurikin tossa 5-6 tonnin hujakoilla joka se isoin ongelmakohta onkin. Pyörä kiertää sen läpi tosi nätisti, mutta korvalla kuulee joskus pari röpsäytystä tällä alueella sillointällöin. Tosin veikkaan et jos joku muu mun pyörällä ajais ni sanois että vitun hyvin toimii, mut eipä toi mitenkään häiritse tai mitään, ainut että sit kun ne muutamatkin "röpsäytykset" sais tolta alueelta pois kokonaan niin sitten ois 100% säädöissään
Kokoa pienemmän tk suuttimen varmaan vaatis, mut parempi pitää kokoa liian iso niin ainakin saa pintakaasulla riittävästi kakkua matka-ajoissa yms
Vuosia luottanut tohon k57 neulaan, mutta paluuta siihen ei kyllä k56 jälkeen enää ole tulossa