Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

riemuu||
Pyörä:
Suziki pv 80cc & Rieju mrt -10
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2011 21:04
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut riemuu|| » 1.8.2012 21:51

hyvä koska en ois halunnu alkaa rälläköimää putkee että saa vaimentimen vaihettua :D kiitos AceFin! ja jos jollai sattuu ens keväänä olee hyvä, vähä ajettu husse nelari sm myynnissä nii ostaa voin (:
jake---
Pyörä:
TE450 ja 2xPV
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
3.10.2010 20:17
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jake--- » 1.8.2012 22:29

Mikäköhän tuossa hussessa vois olla vikana kun lämpimällä koneella alkaa pätkimään samallailla kuin ois jotain tulpassa vikana, testasin uudella tulpalla eikä vaikuttanut mihinkään. Onko muilla ollu samanlaisia ongelmia? Pystyykö sytytyspuolaa mitenkään mittaamaan että onko kunnossa?
Kuvat.fi Galleria!
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 1.8.2012 22:30

Tarkista ekana, että saa korvausilmaa tankin korkin reiästä se oli meinaan jollain vikana ku pätki.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
jake---
Pyörä:
TE450 ja 2xPV
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
3.10.2010 20:17
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jake--- » 1.8.2012 23:03

En usko että se vikana kun alkaa pätkimään vasta lämpimällä koneella.
Kuvat.fi Galleria!
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 2.8.2012 0:23

Sillä kaverilla, jolla ei saanut ilmaa tarpeeksi tankin reiästä kulki husu muistaakseni 5 min ja sitten vasta rupes oireilemaan, joten tarkista toi nyt alkajaisiks, niin helppo homma kuitenkin.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
jake---
Pyörä:
TE450 ja 2xPV
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
3.10.2010 20:17
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jake--- » 2.8.2012 22:06

Ei ole vika tuossa. Edelleen siis husse pätkii ajossa, paikoillaan kun kaasuttelee niin tuntuis toimivan paremmin, uudella tulpalla oon nyt siis kokeillu, tarkistanu että tankista tulee bensa hyvin, suuttimet tsekannu etteivät ole tukossa. Sähköissä taitaa vika siis olla.

Sytytyspuolassa jotain vikaa? Voiko sitä mitata mitenkään yleismittarilla että on kunnossa?

E: Jostakin löysin ohjearvot sytytypuolalle, siinä ei vaa lukenu että minkä puolalle on.
Ohje: Ensiö: 2,3-3,1 ohm
Toisio: 11,25-13,75 kilo ohm

Hussessta mittasin niin sain tulokseksi: Ensiö: 1,0 ohm
Toisio: 13,20 kilo ohm.

Tilasin sitte uuden RM heinolta, epäili huoltomies ettei suomessa ole hyllyssä nuita...
Kuvat.fi Galleria!
^JP^
Liittynyt:
12.4.2010 18:32
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ^JP^ » 3.8.2012 22:06

Onkohan tältä foorumilta tulossa keltään myyntiin tässä ihan lähiaikoina semmosta sopivasti laiteltua ja hyvä kuntosta nelari hupsua. Nettimoton vaihtoehdot on vähä vähäset :D
j3p4
Pyörä:
husqvarna sms4 hermunen
Liittynyt:
31.3.2011 15:33
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut j3p4 » 3.8.2012 22:35

^JP^ kirjoitti:Onkohan tältä foorumilta tulossa keltään myyntiin tässä ihan lähiaikoina semmosta sopivasti laiteltua ja hyvä kuntosta nelari hupsua. Nettimoton vaihtoehdot on vähä vähäset :D

mitä tarkoittaa on lähiaikoina? itse laitan myyntiin loppusyksystä tai keväällä..=)
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Stål » 4.8.2012 2:07

^JP^ kirjoitti:Onkohan tältä foorumilta tulossa keltään myyntiin tässä ihan lähiaikoina semmosta sopivasti laiteltua ja hyvä kuntosta nelari hupsua. Nettimoton vaihtoehdot on vähä vähäset :D

Syksyn aikana ;)
Husaberg FS 570
Derbi1996
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -12 Ford Focus -06
Liittynyt:
13.8.2011 22:53
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Derbi1996 » 4.8.2012 23:11

Minkä kokosen suuttimen ootte laittanu ku ootte vaihtanu paperi putsarin parempaa ja ku ootte laittanu uuden putken esim. leo?
riemuu||
Pyörä:
Suziki pv 80cc & Rieju mrt -10
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2011 21:04
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut riemuu|| » 4.8.2012 23:33

meniskö nämä
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/1671
ja
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/13276 ja nuo toho nelari hussee? jos ei nii voiko joku linkata mistä sais nuo ylemmät etu katteet ja takakatteet :P
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut miiggz » 4.8.2012 23:54

Osta Maahantuojalta noi takasivukatteet, 510 smr, niissä on levitys molemmilla puolilla. Noissa mustissa takasivukatteissa on levitys ''väärällä puolella'' ;)
jake---
Pyörä:
TE450 ja 2xPV
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
3.10.2010 20:17
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jake--- » 5.8.2012 0:12

Derbi1996 kirjoitti:Minkä kokosen suuttimen ootte laittanu ku ootte vaihtanu paperi putsarin parempaa ja ku ootte laittanu uuden putken esim. leo?



Joskus taisi miiggz kirjoittaa että putkiston ja ilmanputsarin muutoksien jälkeen joku 130-135 pääsuutin ja 42 koon tk suutin. Eläkä tee samaa virhettä kuin minä että tilaat keihinin kuusikulmasen suuttimen etkä pyöreetä. :lol:
Kuvat.fi Galleria!
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 5.8.2012 0:14

Onkos väliä minkävuotiset 510 SMR -katteet? Ja meneekö ihan modaamatta kiinni?
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut miiggz » 5.8.2012 0:34

Joo 135 pääsuutin ja 42 tk löytyy pumpusta, ja hyvi on pelittäny. 40 tk voisi melkein olla parempikin. Leijuu kierrokset muuten jos käy liian rikkaalla. Ja nelareissahan siis kierrokset leijuu myös jos käy rikkaalla, laihalla käydessä leijuu ja booaa kaasua väännettäessä.

Periaatteessa ryyppysuutin kaasuttimissa kumoaisi koko säätämisen jos sen kokoa vaihdetaan? Koska ylikoko ryyppysuutin vaikuttaisi samallain kuin liian iso pääsuutin, liian pieni pääsuutin ja ylikoko ryyppy käyttäytyy samalla tavalla kun kaasutinta säädettäisiin kotikonstein, ylämäkeen ryyppy päällä niin röpeltää ja tukkeutuu. Tietysti tyhmäkin huomaisi että vaikka 65 suutin ja 90rp, ni ei oikeen täsmää :D Pieni ot mutta tälläin illalla miettii asioita :)

Mulla tais olla 10- vuoden katteet, mutta ei niillä sen väliä, kunha on 09 niin pitäis sopia suoraan.