ozzuks kirjoitti:Kertokaas poijjaat mitä hyviä puolia kotkottimessa on esim. husseen tai muihin 2-t enduro/supermoto verrattuna? Ku en meinaa saaha vanhempia mieltymään oikee KTM:älle ku sanovat mm. ettei ole kahden vuoden päästä jälleenmyyntiarvoa? Ja yrittävät änkeä 4-tahtista! :S Rahaa löytyy, se ei ole ongelma. Korjaukset ym. teen itse. Ja kohteena oleva pyörä on siis vm. 08, koneremppa 20h sitten smotovanteet ja ei mtn vikoja. Hinta 4000e. Ohjatkaa toki toiselle foorumille mutta en löytänyt tälläistä 2-t piikki vertailua etsimällä o.O
jonipe kirjoitti:Omasta mielestä ja kuulemieni perusteella hyvä ajettava niin kadulla kuin maastossa tai radalla. Tehokkaimmasta päästä, vähän sähköjä joten sähkövikoja vähemmän kuin esim hussessa. Muitakin tehokkaita piikkejä tietenkin on, esim gasgas,
mutta ei kuulemma ole alavääntöjä, joten se ei oo kovin nautinnollinen kaupungissa.. Bensan kulutuskaan ei ole niin kamala jos vaan ajelee rauhassa muun liikenteen mukana!
Laadukkaita osia mutta huoltaa saa kuitenkin PALJON! +Niin ja on vielä kevytkin joten helppo hallita+säädettävä takaiskari, ei tarvi olla väh 180cm että tuolla voi ajella
. Ja tuosta arvon tippumisesta oon hiukan eri mieltä, tuostaki olis jo pahin hinta kulunu pois kun on -08.
Mun käsittääkseni kotarissa just on sitä alavääntöä... Ainakin jos on EXC orkkis kampura+putki.
Aikalailla tossa lukee ne hyvät ja huonot puolet !
Tosiaan laatu osista kasattu (WP keula ja iskari jne. On muuten arvokkaat palikat ainakin jos ei sitten laatua
)
Arvo säilyy kuha aina huoltaa ajallaan
Kallis pyörähän kotari on, mutta työtä vaan niin pärjää hyvin !
Juhou's kirjoitti:Nyt pitäs alkaa mäntä vaihtaan ekan kerran tohon, nii missä se siellä pytyssä oikei lukee että mikä koko se on?
Ei siellä pytyssä semmosii lue... (?)
YouTube kanava[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti