Onhan tuolla toki melkeen 37tkm ajettukin jo. Häiritsee kuitenkin vähän tälläinen
stetu kirjoitti:Belrayn 80 wattiset siellä jo on, en kuitenkaan usko että vika olisi siinä
stetu kirjoitti:En rupia enää täs vaihees remppaamaan, kuitenkaa enää aja sillä kuin tämän loppuvuoden (mahdollisesti vain pari viikkoa??)
Rajis- kirjoitti:Heittäkääs jotain maskiehotuksia! Re malliin kotarin enskaloksulla, pärrä on kokomusta.
Rajis- kirjoitti:E: tossa mun dt:ssä startti pyörii välillä tyhjää, eli ei ota kiinni. Mikähän sieltä on rikki, onko näissä bendix tuolla vai mikä?
crf312 kirjoitti:Jos se alkaa tekemään sillein ettei pyöritä konetta aina tai itellä ainakin alko ton "rutinan" jälkeen. kuulu vaan semmonen surina ja välillä rykäs vähän konetta ja taas surisi. Niin luultavasti sulla sama eli magneeton takana olevat "rullat" ovat paskaset ja jumittavat. Helppo korjata jos vain löytyy kaikki tarvittavat työkalut. Elikkäs
1. Magneeton koppa auki (itellä ei oikein lähtenyt ilman akkukonetta)
2. Akselista mutteri ja prikka auki (Ykkös vaihde silmään ja pulttipyssyllä auki )
3. Vauhtipyörä irti ulosvetäjällä tai itsellä lähtenyt laittamalla joku "metallitappi" akselia vasten ja napakka kopsautus tappiin vasaralla ja vauhtipyörä on pompannut pois paikaltaan (kannattaa pyöräyttää se mutteri siihen sillein ettet lyö akselin päätä/kierteitä paskaksi ja katsoa ettei akselissa oleva kiila tipu mihinkään) .
4. Nyt kun vauhtipyörä on pöydällä niin siellä takapuolella on 3kpl kuuskolo pulttia ne auki ja se ympyrä homma pois sieltä.
5. Siinä on kiinni kolme semmosta rulla+jousi systeemiä putsaa ne kunnolla ja kasaat takaisin. Voit vielä kokeilla ennen kuin laitat vauhtipyörän kiinni pyörään että jokainen rulla varmasti palautuu kunnolla.