torstaattori kirjoitti:Kohta eka männän vaihto edessä niin kysympä sellasta että pitääkö siihen pa-aukon säätimeen koskea jos vain männän vaihtaa
Sama se on siinä puhdistaa kun kerta pytty on irti.
Ei sille pakko mitään ole tehdä.
torstaattori kirjoitti:Kohta eka männän vaihto edessä niin kysympä sellasta että pitääkö siihen pa-aukon säätimeen koskea jos vain männän vaihtaa
arsori kirjoitti:Kaverin kotka tiputtaa vaihteistoöljyä vetoakselin kohdilta, taitaa olla stefa vaihtokunnossa? Kuinka paljon pitää purkaa pyörää että pääsee tommosen vaihtamaan?
arsori kirjoitti:Seelvä, kiitoksia tiedosta. Saakos noita "setteinä" joistain nettikaupoista, vai kannattaako alkaa kyselemään maahantuojalta?
Nää on kato nää nykyajan kevarit ku keulii, sutii ja kulkee täyzii!!!11 Haluisin toki nähä miten se keulii kaasusta. Tietty jos takalipan päällä istuu 120kg... tai sitten nykyajan jonneilla on vaan eri käsitys kaasusta keulimisesta.-MpN kirjoitti:Joo a1 taitaneen olla paikalle. Pitää vissii käydä vaihaan niin pääsisin jonnekki. Vai onks mulla niin karstottunu pa-säädin, että tukehtuu ? .
alpinestars^ kirjoitti:Pese putsari, vaiha tulppa, tarkasta pa-säätimen toiminta alkuun..
Veikkaan tuota pa-säädintä, eli pytty irti ja kytkinkopan kyljessä oleva iso mutteri auki, jonka alta pyörität sitä pientä pulttia, niin se lohkosta tuleva tappi liikkuu sivuttaissuunnassa. Kohdistat sen tapin sit siihen pytyssä olevan "haarukan" sisään. Itellä jääny pari kertaa just tuo säädin pois käytöstä ja ei tosiaan kule mihinkään..
Säädöt itellä: (ohjekirjan suosituksia lähinnä) 175ps, 48 tk, noze 4 pykälä ja ilmaruuvi kiekan auki. Tulppa maitokahvin värinen ja toimii niinkun pitää.