Tulpat tarkasteleppas, mulla teki saman ku toisen puolen pytty simahti, kiertää kyllä mutta todella hitaasti ja booaa rankasti kun ei pyöri kuin 1-pytty, tulpan vaihdoilla vika korjaantui, nytten tosin tekee joskus harvoin että kun kiihdyttää ja sitten hiljentelee ja lähtee kiihdyttämään niin röpöttää perhanasti 6000 asti ja sitten tempasee kunnolla kierroksia jonnekin 9000, sitten kun on vähän aikaa ajellu yli 6k kierroksilla niin toimii taas, varmaan kaasari (taas!) täynnä paskaa, no eihän tuosta oo vasta kuin 450km kun viimeks kaasarit putsasin
.
Nyt on muutes tasan 5600km tullu ajettua, tuostakin määrästä sellanen 200-300km ilman kytkintä kun vaijerin perkele katkes toissapäivänä, no kakkosella työntää käyntiin ja vaihdella vitoselle ja ajellaan sitten viitosella. Ja nykyään on alkanu potkia kakkosta vapaalle nopeasti kiihdytettäessä, varmaan alkaa loota olemaan aika kulunu ku 60664km koneella takana ja kuulemma kerran on kone aukastu.
Mites, käytättekö muutes cb:issänne venttiilien suojalisäainetta jos ajatte 95-bensalla? Ja onko KUKAAN suomen cb-kuskeista menossa kalajoelle piikkimiittiin?
Dank memes melt steel beams.