No kai sä nyt oot semmoset +100km ajanu kerralla? ''ittelläni oon 124km/h huiput...'', mutta kuinka lujaa tällä pääsee tasasella? Jääkö motarilla muiden jalkoihin? Pysyykö 100 rajotuksella ongelmitta muiden perässä? Onnistuuko ohitukset(tai rekan ohitukset)?wertty kirjoitti:Balboa kirjoitti:Kysysin pari asiaa tästä pyörästä, kun itelläki on kevarin osto tuossa jonkun ajan päästä edessä ja nelareita oon katellu.
1. Onko tässä Riejussa mitään tyyppivikoja?
2. Kuinka kovaa nää kulkee? (pärjääkö esimerkiks Cebarille kiihdytyksessä ja huipuissa?)
3. Paljonko syö bensaa per 100km?
4. Onko millanen ajaa? Millanen on ajaa pidempiä matkoja?[/quote="wertty"]
1.ei oo vikoja vielä löytyny
2.itelläni oon 124km/h huiput..luulen et jää separille
3.10 litran tankilla ajaa 3-4 sataa kilsaa
4.en oo pitkää matkaa ajanu
Balboa kirjoitti:No kai sä nyt oot semmoset +100km ajanu kerralla? ''ittelläni oon 124km/h huiput...'', mutta kuinka lujaa tällä pääsee tasasella? Jääkö motarilla muiden jalkoihin? Pysyykö 100 rajotuksella ongelmitta muiden perässä? Onnistuuko ohitukset(tai rekan ohitukset)?
No en varmaan osta mitään 2 tahtia. Sillä pyörällä ois tarkotus tehä pidempiäkin reissuja, kun torille ja takas. Mutta silti sen pyörän pitäs olla semmonen jolla ei kuitenkaa motarillakaan jäis ihan jalkoihin, että kulkis n.120km/h. Edes mittarin mukaan.Tinba kirjoitti:Balboa kirjoitti:No kai sä nyt oot semmoset +100km ajanu kerralla? ''ittelläni oon 124km/h huiput...'', mutta kuinka lujaa tällä pääsee tasasella? Jääkö motarilla muiden jalkoihin? Pysyykö 100 rajotuksella ongelmitta muiden perässä? Onnistuuko ohitukset(tai rekan ohitukset)?
Jos noi huiput niin tärkeet on, niin osta se 2-tahti marisematta. Ei 4-tahtia huippujen takia osteta.
Ainoo 4T joka 120 oikeeta menee on cbr. Eikä sekään sitä mene kuin hyvissä olosuhteissa..Balboa kirjoitti:No en varmaan osta mitään 2 tahtia. Sillä pyörällä ois tarkotus tehä pidempiäkin reissuja, kun torille ja takas. Mutta silti sen pyörän pitäs olla semmonen jolla ei kuitenkaa motarillakaan jäis ihan jalkoihin, että kulkis n.120km/h. Edes mittarin mukaan.Tinba kirjoitti:Balboa kirjoitti:No kai sä nyt oot semmoset +100km ajanu kerralla? ''ittelläni oon 124km/h huiput...'', mutta kuinka lujaa tällä pääsee tasasella? Jääkö motarilla muiden jalkoihin? Pysyykö 100 rajotuksella ongelmitta muiden perässä? Onnistuuko ohitukset(tai rekan ohitukset)?
Jos noi huiput niin tärkeet on, niin osta se 2-tahti marisematta. Ei 4-tahtia huippujen takia osteta.