jamppa- kirjoitti:minimxstore.comissa lienee halvin jialingiin passaava nokka, 155¤, ja rattaita saa tietääkseni vain maahantuojalta suolaiseen hintaan. Vakiorattaat on 428-jaolla ja noi pienemmät sitten 420, niin joutuu uudet ketjut hommaamaan. jarno tai joku muu masaiguru voinee paikata mahdolliset virheeni.
Mitä tarkoitat malossilla? ilmanputsaria?
simpsa kirjoitti:jamppa- kirjoitti:minimxstore.comissa lienee halvin jialingiin passaava nokka, 155¤, ja rattaita saa tietääkseni vain maahantuojalta suolaiseen hintaan. Vakiorattaat on 428-jaolla ja noi pienemmät sitten 420, niin joutuu uudet ketjut hommaamaan. jarno tai joku muu masaiguru voinee paikata mahdolliset virheeni.
ilman putsarii. mut taitaa löytyy varmaan paikkakunnaltakii.
jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:jamppa- kirjoitti:minimxstore.comissa lienee halvin jialingiin passaava nokka, 155¤, ja rattaita saa tietääkseni vain maahantuojalta suolaiseen hintaan. Vakiorattaat on 428-jaolla ja noi pienemmät sitten 420, niin joutuu uudet ketjut hommaamaan. jarno tai joku muu masaiguru voinee paikata mahdolliset virheeni.
Oon todennu ton vakioputsarin ihan toimivaks, mitä turhaa sitä vaihtamaan?
simpsa kirjoitti:jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:jamppa- kirjoitti:minimxstore.comissa lienee halvin jialingiin passaava nokka, 155¤, ja rattaita saa tietääkseni vain maahantuojalta suolaiseen hintaan. Vakiorattaat on 428-jaolla ja noi pienemmät sitten 420, niin joutuu uudet ketjut hommaamaan. jarno tai joku muu masaiguru voinee paikata mahdolliset virheeni.
Oon todennu ton vakioputsarin ihan toimivaks, mitä turhaa sitä vaihtamaan?
No kyl se siin saa niin kauan ku toimii kunnol.
heimolapsi kirjoitti:Nonnii homma edistyy. Äiti näytti vihreetä valoo tän masain suhteen ja sano et voidaa hankkia se jo huhtikuussa! Mut sitte on se ongelma et kumman ottaa evo II vai III. Itse olen II kannalla mutta mitäs muut on mieltä?
simpsa kirjoitti:heimolapsi kirjoitti:Nonnii homma edistyy. Mutsi näytti vihreetä valoo tän masain suhteen ja sano et voidaa hankkia se jo huhtikuussa! Mut sitte on se ongelma et kumman ottaa evo II vai III. Itse olen II kannalla mutta mitäs muut on mieltä?
Ota vaa se evo II. Ainakii itellä pelannu tosi hyvin. Mut eiks se ollu sillee et evo III on usd keula? Se ois aika hyvä