Mikilon 125cc

MiKqsu
Pyörä:
Bmw autoja +rabasa ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
10.8.2007 15:41

ViestiKirjoittanut MiKqsu » 24.6.2009 20:49

Säälin hiuka näit ketkä ostanu tälläse :S kyl toine omistaja ku saa tälläse iha kuolleena ( ei välttämättä raiskattuna vaa lahonneena) voi vaihtaa konee ja keula yms karsii sähköiki vaik ettei oo mitää ylimääräst ni voi saada iha käypähintaa :D en kyl itte tuliterää vehkeesee alkais keuloi ostelee
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 24.6.2009 22:35

Vaikka ite näitä kiinalaisia en mitenkää pidä pahana (oma kymco kestäny tähän mennes 13 000km ilman YHTÄÄN vikaa) mutta tää mikiloni alkaa kuullostaa kieltämättä aika vasemmalla kädellä valmistetulta ku noita vikalistoja lukee :D
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 24.6.2009 22:44

Kymco ei ole kiinalainen, joten ei kuulukkaan olla samoja vikoja.
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 25.6.2009 3:30

JL- kirjoitti:Kymco ei ole kiinalainen, joten ei kuulukkaan olla samoja vikoja.


Pakko sanoa, että Kymco on Taiwanista, joka on virallisesti Kiinaa. Ja jos mopoista puhutaan, on niissäkin samat viat mitä baotianeissa yms. on, jotka siis ovat kopioita Kymcon vastaavista, tai sitten vaa lyöty eri tarra. Kymcolla tosin on kuulemma ollut huonompia ratkaisuja kun kiinalaisissa, mm. tulpan paikka. Sensijaan tämä Kymcon Quannon 125 vaikuttaa paljon laadukkaammalta kuin kiinalaiset ja kymcon mopot. Kevarifoorumihan tämä on :D

Mutta kun puhutaan kiinalaisista, esim. kavereitten kaikki skyteamit ja tuo oma piikkihärpätin on kestänyt ihan hyvin kaikenlaista ajoa. Myös vanha klassikkobaotiani kesti ihan hyvin vaikka saikin kovakouraista kohtelua osakseen.

Mikiloni nyt on saanut täälä aika huonon maineen, pääosin parin kaverin haukkumana. En tiedä, voiko kaikkiin Mikiloneihin yhdistää dööbi13:n ilmoittamat viat; se nyt vaan on pitemmän päälle tuurista kii, että millasen kiinalaisen saa.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 25.6.2009 13:53

Näinhän se on :) Ja tosiaan uskon että yamahan ja hondan nämä halvemman luokan piikkien tekniikka koostuu aika paljon kiinan halvoissa tehtaissa valmistetuista osista. Puhun nyt näistä xt:stä ja uudesta cbffästä..
Props
Pyörä:
Hva sm, looking for 600 gixer
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
22.3.2009 15:29

ViestiKirjoittanut Props » 25.6.2009 14:01

dööbi13 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti::s Kuka ny puhuu mikilonien puolesta?
Onhan sitä vielä mikael. :lol: Mut joo oma mielipide näin jälkikäteen: Ostakaa enemmin piikki rieju tai derbi.

Ei vittu ku saa kyl repeillä ku tätä foorumii lukee :lol: Ja oikeesti ihan sääliks käy sitä joka dööbi sun mikilonis meni ostamaa, ainaki sun puheide perusteel tais kaveri ostaa aika laatutuotteen :nolo:
Four wheels move the body, two wheels move the soul
dööbi13
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
25.5.2008 19:04

ViestiKirjoittanut dööbi13 » 25.6.2009 14:03

InajK kirjoitti:
dööbi13 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti::s Kuka ny puhuu mikilonien puolesta?
Onhan sitä vielä mikael. :lol: Mut joo oma mielipide näin jälkikäteen: Ostakaa enemmin piikki rieju tai derbi.

Ei vittu ku saa kyl repeillä ku tätä foorumii lukee :lol: Ja oikeesti ihan sääliks käy sitä joka dööbi sun mikilonis meni ostamaa, ainaki sun puheide perusteel tais kaveri ostaa aika laatutuotteen :nolo:
Jepjep. Mut mietitään valoisaa puolta:tuossa on 1v takuu! :D
"ainahan sitä täydellisyyttä kohti pyrkii, vaik sitä ei koskaan pysty saavuttaa, siin on se juttu"
Skartsu
Liittynyt:
25.8.2008 18:08

ViestiKirjoittanut Skartsu » 25.6.2009 16:07

dööbi13 kirjoitti:
InajK kirjoitti:
dööbi13 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti::s Kuka ny puhuu mikilonien puolesta?
Onhan sitä vielä mikael. :lol: Mut joo oma mielipide näin jälkikäteen: Ostakaa enemmin piikki rieju tai derbi.

Ei vittu ku saa kyl repeillä ku tätä foorumii lukee :lol: Ja oikeesti ihan sääliks käy sitä joka dööbi sun mikilonis meni ostamaa, ainaki sun puheide perusteel tais kaveri ostaa aika laatutuotteen :nolo:
Jepjep. Mut mietitään valoisaa puolta:tuossa on 1v takuu! :D

Sullaha luki nmoton ilmotukses jotai et "Yllättävän hyvä kiinalaiseksi" ;D
shape
dööbi13
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
25.5.2008 19:04

ViestiKirjoittanut dööbi13 » 25.6.2009 21:23

Skartsu kirjoitti:
dööbi13 kirjoitti:
InajK kirjoitti:
dööbi13 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti::s Kuka ny puhuu mikilonien puolesta?
Onhan sitä vielä mikael. :lol: Mut joo oma mielipide näin jälkikäteen: Ostakaa enemmin piikki rieju tai derbi.

Ei vittu ku saa kyl repeillä ku tätä foorumii lukee :lol: Ja oikeesti ihan sääliks käy sitä joka dööbi sun mikilonis meni ostamaa, ainaki sun puheide perusteel tais kaveri ostaa aika laatutuotteen :nolo:
Jepjep. Mut mietitään valoisaa puolta:tuossa on 1v takuu! :D

Sullaha luki nmoton ilmotukses jotai et "Yllättävän hyvä kiinalaiseksi" ;D
;)
"ainahan sitä täydellisyyttä kohti pyrkii, vaik sitä ei koskaan pysty saavuttaa, siin on se juttu"
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 27.6.2009 3:15

Njoo kyllä sitä on dööbi joutunu syömään sanojaan, tosin tais olla korkeat odotuksetkin. Itse ainakin yllätyin kuinka paskaksi tämä haukuttiin. ;)

OT: Ja samuli puhui noista yamahan ja hondan pyöristä: Pakko ny sanoa, että en menis vahvistamaan, että XT, mutta ainakin YBR 125 mainostettiin jossain alunperin, että oli "kiinan ja aasian myyntimenestys". Derbin Baja 125:ssahan oli se kiinalaisvalmisteinen "hondan lisenssikone" (en tiedä tehdäänkö enää). Yamahan moottoripyörät on tietääkseni kuitenkin tehty ja kehitelty aina huolella, samoin Hondan, Japanissa tai Hondan tapauksessa Italiassakin (esim. NSR) Omassa TZR:ssäni luki joka paikassa Made in Japan.

Mutta se on pitkään ollut tiedossa, että Yamahan mopot (dt, yms, kuten myös samat pyörät eri tarroilla eli MBK ja Malaguti) on tehty Kiinassa. Taitaapi olla että lisenssillä tehdään Kiinassa.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 27.6.2009 11:11

Dayttoona kirjoitti:Mutta se on pitkään ollut tiedossa, että Yamahan mopot (dt, yms, kuten myös samat pyörät eri tarroilla eli MBK ja Malaguti) on tehty Kiinassa. Taitaapi olla että lisenssillä tehdään Kiinassa.


Sori, mutta ihan Euroopassa tehdään valvotuissa olosuhteissa. Konekin on Minarellin joka on eurooppalainen.
Terzon
Pyörä:
Suzuki Rm250 -00
Paikkakunta:
Jalasjärvi
Liittynyt:
4.11.2007 23:26

ViestiKirjoittanut Terzon » 27.6.2009 11:17

Hmm. jos pääsisis omasta nsr eroon niin voisi melkeen tälläisen vehkeen hakiakki talliin. tulisi ensinmäinen nelari pyörä. kulutuskin olisi mukavempi omalle lompakolle:D
huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38

ViestiKirjoittanut huss_ » 27.6.2009 13:13

WPWW kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Mutta se on pitkään ollut tiedossa, että Yamahan mopot (dt, yms, kuten myös samat pyörät eri tarroilla eli MBK ja Malaguti) on tehty Kiinassa. Taitaapi olla että lisenssillä tehdään Kiinassa.


Sori, mutta ihan Euroopassa tehdään valvotuissa olosuhteissa. Konekin on Minarellin joka on eurooppalainen.

Lähinnä Kiinalaista on CPI, joka tehään Taiwanissa, ja siinä on Taiwanissa lisenssillä kasattu Minarelli, joka selittää, miksi kaverilla magneeton kopan ruuvit löystyy äkkiä jne...
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
MIKES_
Pyörä:
Kawasaki Z750 -04
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
17.2.2008 15:10

ViestiKirjoittanut MIKES_ » 27.6.2009 16:32

WPWW kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Mutta se on pitkään ollut tiedossa, että Yamahan mopot (dt, yms, kuten myös samat pyörät eri tarroilla eli MBK ja Malaguti) on tehty Kiinassa. Taitaapi olla että lisenssillä tehdään Kiinassa.


Sori, mutta ihan Euroopassa tehdään valvotuissa olosuhteissa. Konekin on Minarellin joka on eurooppalainen.


Joo mopo dt on tehty ainaki espanjassa.
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 27.6.2009 17:30

MIKES_ kirjoitti:
WPWW kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Mutta se on pitkään ollut tiedossa, että Yamahan mopot (dt, yms, kuten myös samat pyörät eri tarroilla eli MBK ja Malaguti) on tehty Kiinassa. Taitaapi olla että lisenssillä tehdään Kiinassa.


Sori, mutta ihan Euroopassa tehdään valvotuissa olosuhteissa. Konekin on Minarellin joka on eurooppalainen.


Joo mopo dt on tehty ainaki espanjassa.

italiassa
Skipidiveinau