Jatkampa kyselyä, ollaan tuumailtu mikä mahtaa aiheuttaa sellaisen "yskäisyn" kiihdytettäessä. Tämä 1/2 - 2 sekunnin mittainen tehottomuus hetki osuu mielestäni aina samoille kierroksille hieman ennen tehopiikin alkamista. Tehottomuus hetken pituus riippuu vaihteesta, 1-vaihteella se on vain yksi 1/2 sekunnin "yskäisy" ja kutos vaihteella ehkä 2 sekunnin mittaista röpöttämistä. Rave 2 toiminta on tarkastettu ja sen säätö ei tunnu vaikuttavan tähän? Aiemmin tuo "yskiminen oli paljon voimakkaampaa, mutta lieveni lähes kosmeettiseksi seikaksi kun laskin neulaa ( oli aiemmin ylimmässä asennossa ja röpelsi ikävästi ?) Nyt neula toiseksi alimmassa asennossaan ja ehkä pitäisi testata miten käyttäytyy jos lasken vielä sen viimeisenkin loven verran. Suutin on 115 putkena Scalvin. Samoin röpeltämistä esiintyy tasakaasulla ajettaessa mutta ennen tuota neulan laskua se oli niin voimakasta että tuntui nykimisenä, nyt enää lähinnä ääni kysymys, tosin senkin haluaisin pois häiritsemästä...
Toinen kyssäri: Sylinterin kannessa on termostaatti. Irroitin siitä liittimen ja oikosuljin sen nähdäkseni mihin syttyy varoitusmerkki lämpötilan noususta?
Mittariin ei tullut mitään merkkiä / valoa mutta kaasukahvan punainen vikavalo alkoi vilkuttaa lämpötila-anturi vikaa??? Myöskään flekti ei käynnistynyt vaikka niin oletin. Onko jollain tietoa miten tuon pitäisi reagoida vai onko vika valon vilkkuminen ainut merkki lämpöjen noususta ( oudoksuttaa jos on, koska vika valo ilmoittaa anturi viasta, ei lämpötilan noususta ).
Niin, että mites on...