ppeetu kirjoitti:Mitä mieltä ootte että jos laittaa TT:ksi ja pitää tuorevoitelun käytössä niin pitääkö sitä tuorevoitelua jotenki säätää että antaa enemmän öljyä vai pystyykö sitä ees säätä?
Pystyy säätämään, muttei tarvitse.
ppeetu kirjoitti:Mitä mieltä ootte että jos laittaa TT:ksi ja pitää tuorevoitelun käytössä niin pitääkö sitä tuorevoitelua jotenki säätää että antaa enemmän öljyä vai pystyykö sitä ees säätä?
tsirbula kirjoitti:E: Käykös Mitakan pytty ja 200h kansi yhteen? Näyttäis olevan Mitakan pytyt todella halpoja, männät vaan kuulemma ei kestä kovin paljoa?
tsirbula kirjoitti:Jaahas olipas sitte mito päässyt leikkaamaan. Syytä en toistaseks tiedä. Mitenkäs onko normaalia että CTS on täynnä kaikennäköstä paskaa ja öljyä ja oli muutenkin vähän jumissa? Miten se kannattaisi säätää, että toimisi parhaiten? Myös voisitte kertoa mistä saa sylintereitä ja mäntiä mahdollisimman halvalla kun nekin pitäisi hommata.
E: Käykös Mitakan pytty ja 200h kansi yhteen? Näyttäis olevan Mitakan pytyt todella halpoja, männät vaan kuulemma ei kestä kovin paljoa?
ppeetu kirjoitti:Elikkäs kattelin tänään miton putkeen ajatuksena laittaa TT:ksi. Mito on vm06. Hämmähdyksenä huomasin että putkesta on kurit otettu pois alkukäyrästä, eihän niitä muualla ole? Kaasarissakin oli valmiina 140 suutin. Mikä mättää kun kulkee 140 km/h mittariin vaikka luulisi olevan ''TT'' kun tyhjä putki sun muut hilppeet. Ja en usko että väleissä vikaa kun tuntuu aika pitkiltä eikä lähössäkään potki ku sillontällön jonkun DT:n ohitse? Mitä kannatisi tehdä että lisää tehoa saisi?
tsirbula kirjoitti:Missäs lämpötiloissa teillä pyörii noi mitot ihan normaalissa ajossa? Itselläni on siinä 40-60, todella harvoin yli 60. Onko tää ihan ok vai pitääkö tehä jotain?
tsirbula kirjoitti:Missäs lämpötiloissa teillä pyörii noi mitot ihan normaalissa ajossa? Itselläni on siinä 40-60, todella harvoin yli 60. Onko tää ihan ok vai pitääkö tehä jotain?