Jupezki kirjoitti:Mäxän sylinteri on nyt mitattu. Sylinterin yläosasta halkaisija on 54,01 ja alareunasta 54.02. Joten eikä se olisi tuolla Vertexin männällä. ->Ja tuo kokohan olisi 53,97?Jupezki kirjoitti:Aprilia RS125 Vertex Piston kit Twin Ring Std Type @ http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... .html#a668
jobaa kirjoitti:Tänään sain sitten 34 lorton säätöihin ja muutenkin pyörän ajokuntoon ni eiköhän ala saatana lunta satamaan No nyt ei ainakaan enään tarvii säädellä vaan voi odottaa vaan että tulee taas aurinkoista ja tiet kuivina
Ansta kirjoitti:Jupezki kirjoitti:Mäxän sylinteri on nyt mitattu. Sylinterin yläosasta halkaisija on 54,01 ja alareunasta 54.02. Joten eikä se olisi tuolla Vertexin männällä. ->Ja tuo kokohan olisi 53,97?Jupezki kirjoitti:Aprilia RS125 Vertex Piston kit Twin Ring Std Type @ http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... .html#a668
Rotaxin manuaalin mukaan alin välys jota voi käyttää on 0.02mm.
Jotkut tosin sitä mieltä että se olisi liian tiukka. Kovemmassa käskytyksessä voipi tulla four corner seizure.
Itse laittasin varmaan 0.03mm ja huolellinen sisäänajo.
Akii.k kirjoitti:Iltaa. Itsekkin otin tuossa eilen Mäxän tallista ja vähän ajelin, en oo vielä päässy ajamaan koska ostin joku 1kk sitte. Semmosen "vian" huomasin että kun yrittää kiihdyttää ilman ryyppyä, niin pyörä sanoo BOOOO... ja sammuu? Jos ryypyn lykkää päälle niin sitten voi kiihdyttää. Ite veikkaisin että käy aika laihalla? Pyörä on TT ja siinä on 34mm dellorto.
Entinen omistaja on kait säätäny pyörää pelkästä ilmaruuvista sieltä kaasarin pohjasta. Kannataisko mun laittaa se ilmaruuvi 1½kierrosta auki ja ettiä sopiva suutin vai? Kiitos
Jupezki kirjoitti:Mistä kaasuvaijeri Mäxään? PJME:llä on vain RS:än kaasuvaijeria, joka on kuvissa erilainen kuin Mäxän. Paikallisessa Apikkaa myyvässä liikkeessä maksaa kaasuvaijeri 80€ Saavat sillä hinnalla pitää vaijerinsa.