Cagiva Raptor 125

Kasoo90

ViestiKirjoittanut Kasoo90 » 19.5.2006 6:53

Jos ei ole sunnuntaihin mennessä mennet ni pitää se tommonen Raptori käyvä pihaan.. :)
Ei ole väliä millä ajaa vaan miten ajaa.
ju.ho

ViestiKirjoittanut ju.ho » 21.5.2006 13:20

saakohan tohon planeettiin vaihdettua mäntää ilman moottrin irroittamista rungosta?
AJMK

ViestiKirjoittanut AJMK » 21.5.2006 13:57

ju.ho kirjoitti:saakohan tohon planeettiin vaihdettua mäntää ilman moottrin irroittamista rungosta?
Saa. irrotat vaan tankin, ne mustat muovit sivuilta ja öljy/jäähdytysneste säiliöt niin tilaa on ihan riittävästi. Ilmanputsariboksi kannattaa kanssa irrottaa, helpottaa kaasarin irrotusta. Sen saa helpoiten pois kun ensin irrotat sen putken kaasarin ja ilmanputsariboksin väliltä, niin ite boksin saa nostettua helposti pois.

Niin ja ite sylinterin irrotus vaatii aika hoikan avaimen. Itse jouduin ohentamaan lenkkiavaimen sitä lenkki osaa että sain mahtumaan sen paikalleen, on nimittäin suht ahtaissa paikoissa parit sylinterin kiinnitysmutterit.
ju.ho

ViestiKirjoittanut ju.ho » 22.5.2006 19:07

ootteko irrotellut tosta tankista noita tarroja ja mitenköhän ne irtois parhaiten.
VJo

ViestiKirjoittanut VJo » 22.5.2006 22:15

ju.ho kirjoitti:ootteko irrotellut tosta tankista noita tarroja ja mitenköhän ne irtois parhaiten.

kuumailmapuhaltimella varovasti lämmittää hieman niin ne lähtee helposti.
AJMK

ViestiKirjoittanut AJMK » 22.5.2006 22:40

VJo kirjoitti:
ju.ho kirjoitti:ootteko irrotellut tosta tankista noita tarroja ja mitenköhän ne irtois parhaiten.

Tankissa kyllä tarrat on lakan alla, että ei ihan noin helposti lähde.
ju.ho

ViestiKirjoittanut ju.ho » 23.5.2006 15:40

AJMK kirjoitti:
VJo kirjoitti:

Ei muuten tasan oo minkään lakan alla ku mun on jo vähän itekseen ruvennu irtoileen ja sen takii haluaisinkin ne kokonaan pois. Mut mul onki planet ja sul vissiin raptori et jos siin on sit jotain eroo
AJMK

ViestiKirjoittanut AJMK » 23.5.2006 21:20

ju.ho kirjoitti:
AJMK kirjoitti:
VJo kirjoitti:

Ei muuten tasan oo minkään lakan alla ku mun on jo vähän itekseen ruvennu irtoileen ja sen takii haluaisinkin ne kokonaan pois. Mut mul onki planet ja sul vissiin raptori et jos siin on sit jotain eroo
No raptorissa on tankin teipit lakan alla, ja kun kerran Raptor topickissa kysyit, niin oletin että sellanen pyörä on kyseessä kun et muuta maininnut.
Ranex89

ViestiKirjoittanut Ranex89 » 24.5.2006 11:20

Onko saksan tuontipyörät kuristettu erilailla kuin suomen? eli siis onko kenties cdi-boxista? planetti on nyt a1 tehoinen.. Eikö niin että saksassa ei ole mitään kuristuksia piikeissä?
Ileh90
Pyörä:
R6 '05

ViestiKirjoittanut Ileh90 » 24.5.2006 13:53

Paljos raptoril on kulutus l/100km?
[Juppe]

ViestiKirjoittanut [Juppe] » 2.6.2006 22:43

AJMK kirjoitti:
ju.ho kirjoitti:
AJMK kirjoitti:
VJo kirjoitti:

No raptorissa on tankin teipit lakan alla, ja kun kerran Raptor topickissa kysyit, niin oletin että sellanen pyörä on kyseessä kun et muuta maininnut.

No mun raptorista alkaa noi tarrat iha itteksee pikkuhiljaa repeillä jostai nurkast. Mulla ainakaa mitää lakkaa siinä päällä ole :)
AJMK

ViestiKirjoittanut AJMK » 3.6.2006 17:28

[Juppe] kirjoitti:No mun raptorista alkaa noi tarrat iha itteksee pikkuhiljaa repeillä jostai nurkast. Mulla ainakaa mitää lakkaa siinä päällä ole :)
:o ihme juttuja... Tosin takakatteiden "Raptor" tarrat on mullakin ilman mitään lakkakerrosta päällä, mutta tankin Cagiva tarrat on kyllä lakan alla.
[Juppe]

ViestiKirjoittanut [Juppe] » 5.6.2006 20:49

AJMK kirjoitti:
[Juppe] kirjoitti:No mun raptorista alkaa noi tarrat iha itteksee pikkuhiljaa repeillä jostai nurkast. Mulla ainakaa mitää lakkaa siinä päällä ole :)
:o ihme juttuja... Tosin takakatteiden "Raptor" tarrat on mullakin ilman mitään lakkakerrosta päällä, mutta tankin Cagiva tarrat on kyllä lakan alla.

No voi hyvin olla mahollist et sul ne on lakan alla, koska Raptor on vähä muuttunu viime vuoden mallist. ainaki satula on muuttanu muotoaa pikkase, tsekitä mun kuvast ;)
Lammila

ViestiKirjoittanut Lammila » 5.6.2006 21:09

^Näyttäis ainaki penkki vaihtuneen takasin planetin penkiksi.
[Juppe]

ViestiKirjoittanut [Juppe] » 9.6.2006 13:53

khyyl. :)