Jos ei ole sunnuntaihin mennessä mennet ni pitää se tommonen Raptori käyvä pihaan..
Ei ole väliä millä ajaa vaan miten ajaa.
Saa. irrotat vaan tankin, ne mustat muovit sivuilta ja öljy/jäähdytysneste säiliöt niin tilaa on ihan riittävästi. Ilmanputsariboksi kannattaa kanssa irrottaa, helpottaa kaasarin irrotusta. Sen saa helpoiten pois kun ensin irrotat sen putken kaasarin ja ilmanputsariboksin väliltä, niin ite boksin saa nostettua helposti pois.ju.ho kirjoitti:saakohan tohon planeettiin vaihdettua mäntää ilman moottrin irroittamista rungosta?
Ei muuten tasan oo minkään lakan alla ku mun on jo vähän itekseen ruvennu irtoileen ja sen takii haluaisinkin ne kokonaan pois. Mut mul onki planet ja sul vissiin raptori et jos siin on sit jotain erooAJMK kirjoitti:Tankissa kyllä tarrat on lakan alla, että ei ihan noin helposti lähde.VJo kirjoitti:ju.ho kirjoitti:ootteko irrotellut tosta tankista noita tarroja ja mitenköhän ne irtois parhaiten.
kuumailmapuhaltimella varovasti lämmittää hieman niin ne lähtee helposti.
No raptorissa on tankin teipit lakan alla, ja kun kerran Raptor topickissa kysyit, niin oletin että sellanen pyörä on kyseessä kun et muuta maininnut.ju.ho kirjoitti:Ei muuten tasan oo minkään lakan alla ku mun on jo vähän itekseen ruvennu irtoileen ja sen takii haluaisinkin ne kokonaan pois. Mut mul onki planet ja sul vissiin raptori et jos siin on sit jotain erooAJMK kirjoitti:Tankissa kyllä tarrat on lakan alla, että ei ihan noin helposti lähde.VJo kirjoitti:ju.ho kirjoitti:ootteko irrotellut tosta tankista noita tarroja ja mitenköhän ne irtois parhaiten.
AJMK kirjoitti:No raptorissa on tankin teipit lakan alla, ja kun kerran Raptor topickissa kysyit, niin oletin että sellanen pyörä on kyseessä kun et muuta maininnut.ju.ho kirjoitti:Ei muuten tasan oo minkään lakan alla ku mun on jo vähän itekseen ruvennu irtoileen ja sen takii haluaisinkin ne kokonaan pois. Mut mul onki planet ja sul vissiin raptori et jos siin on sit jotain erooAJMK kirjoitti:Tankissa kyllä tarrat on lakan alla, että ei ihan noin helposti lähde.VJo kirjoitti:ju.ho kirjoitti:ootteko irrotellut tosta tankista noita tarroja ja mitenköhän ne irtois parhaiten.
AJMK kirjoitti::o ihme juttuja... Tosin takakatteiden "Raptor" tarrat on mullakin ilman mitään lakkakerrosta päällä, mutta tankin Cagiva tarrat on kyllä lakan alla.[Juppe] kirjoitti:No mun raptorista alkaa noi tarrat iha itteksee pikkuhiljaa repeillä jostai nurkast. Mulla ainakaa mitää lakkaa siinä päällä ole