Moro. Onko täältä tulossa vielä joltain tämän sykysyn/talven aikana temeliä myyntiin, hakusessa olisi joku -05 tai uudempi tm 125smr, yv:nä vastauksia mieluiten
Lege´ kirjoitti:Kattelin jokaosaltakin ja ei löytyny yhtäkään osaa -92 että olis kiva tietää että saako noihin mistää muualta osia kun puromotorilta?
jjjoni93 kirjoitti:Olisko keneltäkään tulossa myyntiin tm 125 vuosimallia 90-01. suht halpaa. :D
jojeli1 kirjoitti:Kuinkas korkea pyörä tämä on? Itse kun olen ehkä just 160cm niin mietinpähän vain että ylettäisinköhän ajamaan tämmöistä.
j_q kirjoitti:joo, no tuskin tota kyseistä pyörää ostaisin mutta meinaan vaan, että meneekö noihin vanhemman mallin runkoihin uuden mallin tankki ja katteet yms.... ja missä vaiheessa toi runko muuttui uudempaan? kertokaa jotain hyödyllistä tietoa kun tämmönen kauhee temmikuume iski (kun mistään ei oikeen löydy tietoa näistä, varsinkaan uudempien/vanhempien eroista)
jojeli1 kirjoitti:Kuinkas korkea pyörä tämä on? Itse kun olen ehkä just 160cm niin mietinpähän vain että ylettäisinköhän ajamaan tämmöistä.