Vakiomaskissa on joku Ba20D tai simmone hehkulamppukanta, mutta esim. v-faces on vakiona hs1 halogeeni. sihen sopis hyvin tollanen xenon ja oon itekki miettiny tota ostamista. Onko tossa e-villen H1 xenon kitissä samassa lampussa pitkät ja lyhyet?
käykäähä kattoos miu galleriaa ja blogii
oli iha pakko mainostaa E: puhuin paljon mutta asian vierestä. 35W riittää varmasti mutta 55W en oo varma. ohjekirjan mukaan laturi tuottaa 120W. siitä lasket. amppeereista wateiksi kaavalla A x 12 = W.
Esim. mulla maksimikulutus taka-/jarruvalo ja toisen puolen vilkut ~5W (ledit), töötti 24W, sit toi 55W xenon, ni se on 120W-84W=36W, eli 36W jää koneen ja muitte tilpehöörie käyttöön, ylimääräiset akkuun, mutta yleensä akkuun pakotetaan joku tietty määrä wirtaa. Korjatkaa jos olen väärässä. Laskemalla se selviää riittääkö virta tohon 55W etuvaloon.
EE: Ainii, mittaristo ois kans iha jees. Ohjekirjan mukaan mittaristo vaatii 2.4W (??)... joten eipä tuo nyt paljoo laskuja heilauttanut mutta kummiski. alkuperäset vilkut oli kai 10W/kpl ja takavalo 21w