Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Tietopankki kirjoitti:Putket järjestyksessä alavääntöisimmästä yläkiertoisimpaan: Tehtaan TT-putki Arrow/Giannelli Jollymoto/Scarov
That's the spirit!Salamimestari kirjoitti:Sitä en tiedä yritin vain päteä
Jupezki kirjoitti:That's the spirit!Salamimestari kirjoitti:Sitä en tiedä yritin vain päteä
Mut oli mulla sellastaki,kun pitäs välit pikkuhiljaa vaihtaa maantielle sopivammiksi. Elikkä 14-45 olis hakusessa, mutta PJME:ltä saa vain 49-hampaista takarissaa, joten kummat on lähempänä välejä 14-45, 15-49 vai 16-49? Kummat sopisi paremmin maantielle? Ainakin noilla nykyisillä 15-45 väleillä pitää välillä pudottaa 5 vaihtetta silmään, että kulkee. Semmonen vittumainen tehomonttu 6 vaihteella ennenkuin Rave aukee.
240turbo kirjoitti:15-49 on lähes täydellisesti sama, piikin pienempi ku olis takana eli 48 niin välit olis käytännössä samat.
0Pi kirjoitti:240turbo kirjoitti:15-49 on lähes täydellisesti sama, piikin pienempi ku olis takana eli 48 niin välit olis käytännössä samat.
Pilkkua viilattu
mikkets kirjoitti:TT-putki nappaa 500rpm alempaa piikin kuin arrow TT ~7800, Arroe ~8300