Cpt_Siika kirjoitti:Ja semmosta kyselisin että lähteekö wärrät miten käyntiin talvella? Pakkaset ja lumet tekee tuloaan ja oon nastarenkaita ostamassa mutta kannattaako ostaa edes jos wr ei toimikkaan talvella :S Oon kuitenki nähny monia kuvia ja videoita missä on wr talvella ajossa ja nastat alla että tuntus että pystys ajaa ja toimis ihan hyvin. Pitääköhän laittaa laihempia öljyjä tai mitään talvea varten? Kiitos jo etukäteen!
Kyllä pelaa ja hyvin nimim. 2 talvea omalla ajoin. Pari kertaa joutui työntämään käyntiin mutta nekin yli 25 pakkasilla. 5W ölpät vaan sisään ja antaa koneen lämmitä ennen kuin lähtee ajelemaan.
Itsellä oli tapana koittaa sormella kannesta siitä tasanteelta missä tulppakin on et milloin lämmin ja kun sormea ei voinut enää pitää siinä niin ei muuta kun ajamaan.
Pienenä mainoksena, jäi parit osat wärrästä yli.
http://www.motot.net/talli/osat/id67512/Vakio umpiokin pyörii nurkissa ja ois mulla välikelin enskanastatkin smotovanteelle ylimääräsenä, täytyy niistä väkertaa ilmo huomenissa.
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy