Morjens! Tilasin tossa wärrään 57piikkisen takarattaan. Onko ihmisillä kokemusta tästä? Jaksaako mennä hyvin viimeselläkin vaihteella ja vaikuttaako huippuihin? Muuttuuko kiihtyvyys huomattavasti?
Osaisko kukaan kertoa millane sen adapterin pitää olla etujarrulevylle, ku oon vaihtamassa dt:n enskavanteita tuohon wr:n x malliin. Jos jollakin löytyy kuvaa tai mittoja siitä adapterista nii ois iha jeba. Tai voin vaikka ostaa semmoisen jos jollakulla on myydä semmoista
Ei taida onnistua muuttamaan smotoa enskaksi ellei samankokoista jarrulevyä saa. Kun vähän vaikea saada satulaa lähemmäs putkea kun siinä on vanhat kiinnikkeet tiellä.
Itse tein kun smototin tuon R mallin niin ostin X mallin vasemman kepin niin t paloista se aina vaan irti ja toinen tilalle jos vanteita vaihtaa.
"Katuenduroilla yleensä ajavat vain tytöt tai transistorit."
elikkä jos ostan yamaha dt:n etupumput ja laitan ne noihi wr:n t-paloihin kiinni ja sitte dt:n jarrusatulan nii pitäs onnistua tuo etujarrun laittaminen?
niiloss kirjoitti:Morjens! Tilasin tossa wärrään 57piikkisen takarattaan. Onko ihmisillä kokemusta tästä? Jaksaako mennä hyvin viimeselläkin vaihteella ja vaikuttaako huippuihin? Muuttuuko kiihtyvyys huomattavasti?
Muistelisin että jollain oli täällä ollut tuo 57 takaratas ja hänen mielestä oli olleet liian lyhyet välit. Omat kokemukset 14-55 väleistä ja niiden perusteella sanoisin, että 14-57 väleillä moottoritie ajaminen melkosta huudatusta. 57 takarattaan huipuista ja kiihtyvyydestä en tiedä kun ei ole vastaan tullut, mutta ainakin kutosella jaksaa mennä kun 55 rattaallakin jaksaa
Eipä se 57 ihan älyttömästi paremmin kiihdy, tietty vähän paremmin, mutta ei mitään päätä huimaavaa, kun ottaa vielä rajottimelle niin aikasin huipuissa. Kyllä se 55 on paras takaratas tähän vehkeeseen.
Nyt on wr:ssä enskat ja nastat kiinni ja olin jo innoissani lähdössä linttaa heittämään, MUTTA kun virrat pistin päälle niin vihreä vapaan valo ei syttynyt niin kuin normaalisti vaikka vaihde oli vapaalla. No sain kytkin päällä startattu wr:n käyntiin, MUTTA sitten huomasin että vaihteet ei liiku mihinkään päin ja sitten aattelin että juuri vaihdetut öljyt sisällä että tämä on vain alku kankeutta. Pyörä oli päällä helvetin kauan eikä mikään muuttunut. Muistin kuitenkin että vaihdepolkimen alapuolella sijaitsevasta öljyjen tyhjennys röörin pultin vaihdoin ihan normaaliin pulttiin, kun aiempi katkesi. JOTEN vaikuttiko tuo pultin vaihtaminen jotenkin, koska siinä aiemmassa pultissa on se joku mekanismi tai joku juttu, ja nyt siinä ei ole mittään.
Onko kellään tietoa miten usein wr venat pitää säätää/tarkistaa ja miten homma onnistuu että onko tässäkin kannen"päällä" irrotettava levy minkä irrottamalla pääsee säätää ?