Jos sulla jostain syystä pääsee bensaa öljyn sekaan niin se muuttaa öljyn ominaisuuksia. Vaihteisto myös kuluu kilsojen kertyessä ja joskus aiemmin toiminut öljy ei enään pelitäkkään samalla tavalla. Kokeilemalla nämä asiat selviää.
Logiikalla pitäisi arrowin,giannellin ja leovincen alkukäyrien mennä ristiin, koska niissä kaikissa on myös slip-on äänenvaimennin, käytännöstä ei kokemusta.
Arrowin, giannellin ja leovincen alkukäyrissä ainakaan silmämääräisesti ei näyttäisi olevan eroa. Tehoissakaan tuskin mitään eroa.
Elikkäs oon tässä vaihtamassa hussea 22tkm ajettuun weeraan niin onkohan vaihto järkevä näin paljon ajettuun weeraan? Pitäisikö weeran koneelle tehdä jotain sitten lähiaikoina? Ja mites tuo, weerassa on giannellin kokoputkisto eikä ole ilmeisesti säädätetty sille ollenkaa niin onkohan se turvallista..?
Käy laihalla Gianellilla jos ei ole säädetty. Noilla kilometreillä alkaa yläkertaremppa olemaan jo pikkuhiljaa edessä, varsinkin kun putkisto on vaihdettu.
Onhan siinä jos oot varaudut siihen että tosiaan jossain vaiheessa, mielellään aika aikasin ennen täystuhoa pitää mäntä vaihtaa. Jos nelaria haluut, niin voin kyllä mielummin suositella kaasarillista vehjettä, saa säädettyä niin paljon halvemmalla
Mulla palaa wr:ässä jarruvalo koko ajan. Aattelin että jos ne johdot on vaa väärin päi ni sen vois kyllä korjata. (Oli näin ku tuli mulle.) Ja tiiän kyllä että löytyy kokeilemalla/mittaamalla, mutta ei huvittas ruveta irrottelee hyviä kolviliitoksia jos ne onkin oikei. Eli mikä väri mihin? tällähetkellä on valosta pyörään päin: punanen-ruskee, keltanen-keltavihree, musta-musta. Jos noi on oikein ni missä vois olla vika?