Tuli tässä ajatus että jos talvella alkaisi tekemään cb:n tehopuolelle vaikka vähän enemmänkin, lähinnä oon miettiny tuon 150cc satsin (sylinterisarjat, ilmeisesti täydelliset kannet ja kaasari(t)) tilaamista tuolta ranskasta, hintaa 400e, tai sitten ite tilaan 2kpl Daxin 48mm mäntää (á 40e/kpl) ja vien ne ja sylinterit yhteen porausmestaan ja lähetän kannet työstettäviksi jonnekin. Tällöin hintaa kertyisi:
-Männät 80e
-Porautukset varmaan joku 30-80e
-Kannen työstöt 50-150e
-lisäksi tiivistesarja yms. muistaakseni 34e stormilla
Yhteensä siis maksimissaan ~400e postikuluineen ja halvimmillaan ~200e. Ei paha, sitten jos vielä käyttäisi penkissä sisäänajojen (500-1000km) niin paljonkohan tehoja mahtaisi irrota? Tuskin ilman kaasarien vaihtoja kovin paljoa, nuilla 16-18mm kaasareilla ehken joku 20-23hp? Ei ollenkaan paha.. Alkoi vaan tekemään mieli rassata, ja vielä kun talvella on joka tapauksessa purettava kannet pois kun kannentiiviste on alkanut vuotaa. Vielä kun 1000km kestäis niin olis tavote 10tkm tälle kesää täynnä.
Niin, ja seisontatuki lahosi, ei ole tippumassa pois kun hitsattiin kiinni kun jo kerran tipahti mutta jousi katkes ja koko jalka taittui jotenkin oudosti, pitänee repiä pois kunhan parin viikon päästä kotiin menen ja patentoida keskiseisontatuki vaikka tuosta gammasta..
Dank memes melt steel beams.