-jokke- kirjoitti:Onko kukaan ajanu 5000km-> aprillioillaan ilman tekniikka murheita?
Jotenki alkaa tuntuun et af1 ei ois järkevä valinta kevariksi
viime kesänä miltein 7000km pelkillä ketjun rasvauksilla
Harmi että lähti :/Plussapallo kirjoitti:Voisha sitä tännekkin sanoa että viimekuun 15pvä lähti aprilia kävelemään martinlaaksosta. Eli jos näkyy jossain siellä päin seisomassa tummansininen af1 niin poliisille soittoa Ajossa tuskin löytyy kun kaasuvaijeri poikkes. Rek num on Bo-563. Vajaa 2k kerkesin ajaa tälle vuodelle, Hyvin palveli paitsi startti nyt meni
Keppis- kirjoitti:Tietääkö kukaan vieläkään mitkä olisi hyvät säädöt 34mm kassulle?
pertt-UP- kirjoitti:Oho, mitäkähän mä eilen ajattelin ku kirjotin tuon, eli siis myötäpäivään mä sitä siis pyöritin, niin paljon ku vaan pystyi.
Tänään vaihdoin tulpan ja kävin testaan uudestaan, niin kilinää kuuluu vieläkin, mutta se alkaa yli tuhat kierrosta ylempää, eikä oo aivan yhtä rajua. Mitäkähän nyt vois tehdä, kun vika on selvästi sytytyksen ajotuksessa, mutta tulee säätörajat vastaan?
JGGA kirjoitti:pertt-UP- kirjoitti:Oho, mitäkähän mä eilen ajattelin ku kirjotin tuon, eli siis myötäpäivään mä sitä siis pyöritin, niin paljon ku vaan pystyi.
Tänään vaihdoin tulpan ja kävin testaan uudestaan, niin kilinää kuuluu vieläkin, mutta se alkaa yli tuhat kierrosta ylempää, eikä oo aivan yhtä rajua. Mitäkähän nyt vois tehdä, kun vika on selvästi sytytyksen ajotuksessa, mutta tulee säätörajat vastaan?
kokeile ihan piruuttaas 98 tai v-power bensaa jos et jo aja jommalla kummalla. Mikä tää "Kilinä" on?