HM-Moto CRM F 125 X/CRE F 125 X

huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38

ViestiKirjoittanut huss_ » 16.6.2010 9:54

Juustus kirjoitti:
DTD-R kirjoitti:Yhel oli wr:ssä suorasuihkutus nii siit oli irronnu 24kW.


Ja paskanmarjat

Paskin Trolli ikinä (tai vaan helvetin hyväuskonen). :roll:
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
mexi666
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
21.10.2009 12:19

ViestiKirjoittanut mexi666 » 16.6.2010 11:12

millaset suuttimet menee tähän kaasarii, jos joku vois linkittää
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 28.6.2010 16:39

Mitkä sliparit tähän menee ja onko kellään linkkiä?
Olevinaan jostain suomalaiselta sivulta joskus katoin että myyvät termignonin kokoputkistoa tähän 400€ hintaan (Tai sitten se oli Fantic).
Ja vielä sen verran että mitkä välit tässä on?
-D-
Liittynyt:
5.4.2008 15:42

ViestiKirjoittanut -D- » 1.7.2010 12:58

Slipareista en tiedä mut mulla on ainaki Termignonin koko putki. Kannattaa kysyä Finnmotosta.

Tietääkö joku minkä Hondan katteet sopii tähän?
DTD-R
Pyörä:
Muutama hassu
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
10.5.2009 11:59

ViestiKirjoittanut DTD-R » 7.7.2010 19:28

Mitä kaasarii uskaltais laittaa 180cc kans? + termigoni ja nokka-akseli sarja
"Flying Finn" The Legend still lives J.S.
Rllj
Pyörä:
Husse 610, R6R
Paikkakunta:
Kehä III
Liittynyt:
16.7.2009 17:20

ViestiKirjoittanut Rllj » 7.7.2010 20:09

DTD-R kirjoitti:Mitä kaasarii uskaltais laittaa 180cc kans? + termigoni ja nokka-akseli sarja

Toi vakio 30mm on viel oikein sopiva, turha ostaa isompaa eipä sillä juuri lisää tehoa tule. ;)
Elämän neste menee tankkiin, eikä kurkusta alas
j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 29.7.2010 18:06

HM:llä tulossa ens kaudelle muutama mielenkiintoinen nelari uutuus piikkimarkkinoille. Etenkin Derapage Comp 125 on mielenkiintoinen tulokas... Tehoista en löytäny muuta kuin spekulointia, mutta muutamien lähteiden mukaan tehoa olisi 14.9 hp (?), ja viritys osia olisi tulossa "hieman" enemmän tehoa kaipaaville.
DTD-R
Pyörä:
Muutama hassu
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
10.5.2009 11:59

ViestiKirjoittanut DTD-R » 7.8.2010 12:17

Nii mäki kattelin iha tuolt HM sivuilt ku siel on 3 mallii. Mutta mikä niistä on finnmotolla?
Voihan se olla että se 14.9hp lähtee koneelta, ei takapyörältä.
"Flying Finn" The Legend still lives J.S.
j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 7.8.2010 12:39

DTD-R kirjoitti:Nii mäki kattelin iha tuolt HM sivuilt ku siel on 3 mallii. Mutta mikä niistä on finnmotolla?
Voihan se olla että se 14.9hp lähtee koneelta, ei takapyörältä.

Eiköhän Finnmoto ala tuomaan noita kaikkia malleja. Ja joo, tehot yleensä ilmoitetaan koneelta.
mesiss
Pyörä:
KTM SX-F 250 ja honda monkey
Liittynyt:
25.9.2008 17:06

ViestiKirjoittanut mesiss » 18.8.2010 16:02

oon ajatellu tällästä niin kertokaas minkälaine pyörä on? onko tehokas vakiona ja miten kiihtyy verrattuna muihin 4t piikkeihi. nostaako nokkaa helposti ja onko tähän jotain viri osia. ostan joko 2010 mallin tai sitten tuon 2011 kalleimman jos tulee jo talvella.
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 18.8.2010 16:03

eikös tässä oo sama jammun kone? siinähän se kiihtyy missä muutkin nelarit, jos pakko virittää niin helpompaa ja halvempaa hommata 2-tahti, hyttihän nousee vaikka 6 jos jaksaa repiä tarpeeks, muuten kyllä varmasti keulii suht helposti jos vaan on vähääkään taitoo
DTD-R
Pyörä:
Muutama hassu
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
10.5.2009 11:59

ViestiKirjoittanut DTD-R » 21.8.2010 17:19

Noni, 2010 mallit on loppu. Syyskuussa tulee 2011 mallit, eli ne 3 eri nelitahtimallia ja se 2-t rotaxi. Halvin nelari on ns. ¨mopo malli¨ ja RR on vähän huonompi kuin 2010 malli ja competion on taas vähän parempi kuin 2010 malli. Hintaa ¨mopo malliin¨ tulee olemaan n. 5000-5200 ja RR malli jää alle 6000 ja Competion pyörii vähän korkeammalla kuin 2010
"Flying Finn" The Legend still lives J.S.
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150
Paikkakunta:
Jämsä/Kuhmoinen
Liittynyt:
5.6.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Pearl » 26.8.2010 14:34

Tollanen nelarismoto tarkotus hommata, niin oks siinä nyt sitten kaasari vai ruisku?
Ja oks toi ohjaustanko joku twinwallin tyylinen, eli fättis, jossa on välitanko, vai onko toi vaan ihan perus rossitanko? Ja pysyyks tollasella liikenteen mukana, paljon vakiona kerää huippuja? ja mitäs samaa osaa on kun vaikka honda cr rosseissa? Käykö rattaat jne? Ja onko näissä HM:män nelarissa ja 2t:ssä muita eroja kun kone? Sama alusta, jarrut jne? Ei tietopankissa oikeen lue näistä mitään, ja finnmoton sivuiltakaan ei kovin mielenkiintosta matskua löytynyt :roll:
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 26.8.2010 15:42

Kaasari ja varmasti pysyy liikenteen mukana. Huippuja luultavasti vakiona 110 - 120km/h.
CR:n eturattaat ei ainakaan mene, takarattaista ei tietoo.
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150
Paikkakunta:
Jämsä/Kuhmoinen
Liittynyt:
5.6.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Pearl » 26.8.2010 16:00

Joo eli on ihan sama tekniikka kun rieju marathonissa. Kaverilla on sellanen, josta kurit pois (änkän kuri, ilmanputsarin kuri, bensansyötön kuri) niin menee tasasella sen 115, ja alamäkeen munakupis 130.
Oks tässä kureja?